Charana TV eke Kaalathryaමොකක්ද මෙ වැඩසටහන?
එහෙම වෙන්නේ කාරණා දෙකක් නිසා - එක්කෝ කෙනෙක්ට ධර්මය අහන්න ලැබිලා නැ. නැත්තන් ඇහුන ධර්මය වටහා ගන්න (ප්රක්ච්නාව) විචාර ශක්තිය දියුණු නැ.එක එක අය එක එක කතා, හරි මාර්ගය හොයන අය confuse වෙනව
Link එකක් දාපන්කො හොයාගන්න බෑ, එ ප්ලේලිස්ට් එකෙ 190 ගානක් තියෙනවා. තම්බ් එකෙන් බලන්න බෑCharana TV eke Kaalathrya
Machan video eka private dala wageLink
Link එකක් දාපන්කො හොයාගන්න බෑ, එ ප්ලේලිස්ට් එකෙ 190 ගානක් තියෙනවා. තම්බ් එකෙන් බලන්න බෑ
යුටියුබ් එකෙත් එක වීඩියෝ එකක් ප්රයිවට් කියල තියෙනවා ඒකද දන්නෙ නෑ. මට ඕන සම්පූර්න සාකච්චාව බලන්නMachan video eka private dala wage
https://www.facebook.com/share/v/4gj9vgck34E6UBMp/?mibextid=WC7FNe
Me post eke youtube link eka tiyenawa. But private

යුටියුබ් එකෙත් එක වීඩියෝ එකක් ප්රයිවට් කියල තියෙනවා ඒකද දන්නෙ නෑ. මට ඕන සම්පූර්න සාකච්චාව බලන්න![]()
![]()
![]()