මෙවර කොරෝනා උඩු දුවපු එකට ආණ්ඩුව පලි නෑ.

WizGizmo

Well-known member
  • Dec 11, 2017
    1,669
    2,697
    113
    Hidden
    jQLu6J8.gif
     
    • Sad
    • Haha
    Reactions: NRTG and helplesser

    pathumputha

    Well-known member
  • Feb 20, 2018
    3,284
    6,545
    113
    ස්ටාලින් ගන්ජ ජෙප්පො අමු මාලු කාපු සක්කිලිය මුන් තමා පැතිරැවෙ
    හොද වෙලාවට උන් වත් හිටියේ. නැත්තන් උබල මේකට ස ටනේ බනින්නේ නේද?
     
    • Haha
    Reactions: waca

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    තාමත් නහයෙන් පල්ලෙහා මාස්ක් දාන උන් ඉන්නවා

    ඕවට නීති තියෙන්න ඕන.
    DIY සිස්ටම් එකට රටවල් දුවන්න ඇරලා තියෙන එකත් අමු බූරු වැඩක්.
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,241
    27,945
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    උද්ගෝසන කරවල කොරෝනා පතුරවපු ගුපියො සහ ජෙප්පො තනිකර වගකීම බරගන්ඩ ඕන..දැන් පේනවනෙ උද්ගොසන කරවපු බැල්ලිල මීක් නැ ඔක්කොම හැoගිලා , උන්ට ඕන දේ උනානෙ..

    ස්ටාලින් ගන්ජ ජෙප්පො අමු මාලු කාපු සක්කිලිය මුන් තමා පැතිරැවෙ

    මෙච්චර රටේ ඩෙල්ට තියනවා කියල දැනගෙන රාජ්‍ය සේවකයෝ කැන්දාපු එක හරිද?
    අඩු තරමේ හිටගෙන යන්න වෙන්නේ නැති වෙන්නවත් කොච්චි/බස් දැමමද.
    ඕව නම් බලු වැඩ රජය කරපු
     

    this_is_doge

    Well-known member
  • Oct 10, 2020
    537
    617
    93
    කලින් හැම රැල්ලටම ආණ්ඩුව වග කියන්න ඕන.
    මම කියන්නේ මේ ඩෙල්ට සින් උඩු දුවපු එක.
    තාමත් නහයෙන් පල්ලෙහා මාස්ක් දාන උන් ඉන්නවා
    Nahayen udata mask eka dammama witharak covid walin berenna puluwan nam Covid hostpital wala wada karana minissu PPE adinna oneth na, nikam mask eka witharak thibunama athi :lol:
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,241
    27,945
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    Nahayen udata mask eka dammama witharak covid walin berenna puluwan nam Covid hostpital wala wada karana minissu PPE adinna oneth na, nikam mask eka witharak thibunama athi :lol:

    මම කිව්වේ බෙසික්ස් ටිකවත් ෆලෝ කරන්නේ නැති උන් ඉන්නවා බන් ඕන තරම්.
    පබ්ලික් තැන් වල ඉද්දී පන බයේ ඉන්න ඕන.
    සමහර බඩු ගන්න එන උන් අපේ ඔලුව උඩින් කෑගහල බඩු ඉල්ලනවා.
    ඇගේ ඇතිල්ලෙනවයි. කිසිම නෑ පරිස්සමක්
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මෙච්චර රටේ ඩෙල්ට තියනවා කියල දැනගෙන රාජ්‍ය සේවකයෝ කැන්දාපු එක හරිද?
    අඩු තරමේ හිටගෙන යන්න වෙන්නේ නැති වෙන්නවත් කොච්චි/බස් දැමමද.
    ඕව නම් බලු වැඩ රජය කරපු
    ඉතින් තොපි 20 25 නිකන් පින් පඩි අරන් අහසට පැඩල ගෑණි ට හුකල ඉන්නේ නැතුව උද්ඝෝෂණ වලට ගිය නිසා තමයි මේ ඔක්කොම
     

    pathumputha

    Well-known member
  • Feb 20, 2018
    3,284
    6,545
    113
    ඉතින් තොපි 20 25 නිකන් පින් පඩි අරන් අහසට පැඩල ගෑණි ට හුකල ඉන්නේ නැතුව උද්ඝෝෂණ වලට ගිය නිසා තමයි මේ ඔක්කොම


    රට කරවන පිරිස පිං පඩි අරන් ගෑනිට හුක හුක හිටිය මේව වෙනකොට.
     
    • Haha
    Reactions: helplesser

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,817
    113
    එකමත් එක රටක

    මේ video එකේ ඒ කාලේ මූ යුද්ධෙ කාලේ 5000ක් මැරුණ එකක් කියවනවා. එහෙම තිබිලත් රට වැහුවේ නෑ කිය කියා.
    අද කොරෝන වලින් මාස 18කටත් වඩා අඩු කාලයකදී 5000කට වඩා මැරිලා. මූගේ මේ මුසල කට නිසාමද මන්ද බන්
     

    this_is_doge

    Well-known member
  • Oct 10, 2020
    537
    617
    93
    මම කිව්වේ බෙසික්ස් ටිකවත් ෆලෝ කරන්නේ නැති උන් ඉන්නවා බන් ඕන තරම්.
    පබ්ලික් තැන් වල ඉද්දී පන බයේ ඉන්න ඕන.
    සමහර බඩු ගන්න එන උන් අපේ ඔලුව උඩින් කෑගහල බඩු ඉල්ලනවා.
    ඇගේ ඇතිල්ලෙනවයි. කිසිම නෑ පරිස්සමක්
    Basics follow karana ekata wadaa wadi balapaamak thiyenawa lockdown nokara thiyena ekenui rajaye sewakayo wadata gennapu ekenui. Public transport wage dewal wala minissu yaddi distancing thiyaganna bahane. Bus/train wala hirawela wadata giyapu ayata witharak neme staff transport wala ekata giyapu ayatath bowela thiyenawa.
    Ithin ewage contact awama kaloth witharai bowena eka adu karanna puluwan.
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,241
    27,945
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    Basics follow karana ekata wadaa wadi balapaamak thiyenawa lockdown nokara thiyena ekenui rajaye sewakayo wadata gennapu ekenui. Public transport wage dewal wala minissu yaddi distancing thiyaganna bahane. Bus/train wala hirawela wadata giyapu ayata witharak neme staff transport wala ekata giyapu ayatath bowela thiyenawa.
    Ithin ewage contact awama kaloth witharai bowena eka adu karanna puluwan.

    එකනේ මම 40%ක් ආණ්ඩුවට වැරැද්ද දැම්මේ :giggle:
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,241
    27,945
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    ඉතින් තොපි 20 25 නිකන් පින් පඩි අරන් අහසට පැඩල ගෑණි ට හුකල ඉන්නේ නැතුව උද්ඝෝෂණ වලට ගිය නිසා තමයි මේ ඔක්කොම

    යකෝ 20ක් අරගෙන දවස් 5 ක්වත් කන්න පුලුවන්ද :giggle:
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    යකෝ 20ක් අරගෙන දවස් 5 ක්වත් කන්න පුලුවන්ද :giggle:
    25 th තමයි වසලයො රජයේ සේවකයන් ට පඩි මෝඩ මූසලය
    තාත්තා ගෙ පඩියෙන් කාල හිටපු නිකමෙක් අම්මට තාත්තට පඩි වැටෙන දවස් දන්නෙත් නෑ පින්ගූතරය..

    ඉතිරි 40% අමනුස්සයන්ට :D
    30‰ ක් ජෙප්පො
    ------ Post added on Aug 13, 2021 at 1:02 PM
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    උඩ කුලියට ලියන පොරට අටෙන්ෂන් නොදෙන්න