හොද වෙලාවට උන් වත් හිටියේ. නැත්තන් උබල මේකට ස ටනේ බනින්නේ නේද?ස්ටාලින් ගන්ජ ජෙප්පො අමු මාලු කාපු සක්කිලිය මුන් තමා පැතිරැවෙ
තාමත් නහයෙන් පල්ලෙහා මාස්ක් දාන උන් ඉන්නවා
උද්ගෝසන කරවල කොරෝනා පතුරවපු ගුපියො සහ ජෙප්පො තනිකර වගකීම බරගන්ඩ ඕන..දැන් පේනවනෙ උද්ගොසන කරවපු බැල්ලිල මීක් නැ ඔක්කොම හැoගිලා , උන්ට ඕන දේ උනානෙ..
ස්ටාලින් ගන්ජ ජෙප්පො අමු මාලු කාපු සක්කිලිය මුන් තමා පැතිරැවෙ
Nahayen udata mask eka dammama witharak covid walin berenna puluwan nam Covid hostpital wala wada karana minissu PPE adinna oneth na, nikam mask eka witharak thibunama athiකලින් හැම රැල්ලටම ආණ්ඩුව වග කියන්න ඕන.
මම කියන්නේ මේ ඩෙල්ට සින් උඩු දුවපු එක.
තාමත් නහයෙන් පල්ලෙහා මාස්ක් දාන උන් ඉන්නවා

Nahayen udata mask eka dammama witharak covid walin berenna puluwan nam Covid hostpital wala wada karana minissu PPE adinna oneth na, nikam mask eka witharak thibunama athi![]()
ඉතින් තොපි 20 25 නිකන් පින් පඩි අරන් අහසට පැඩල ගෑණි ට හුකල ඉන්නේ නැතුව උද්ඝෝෂණ වලට ගිය නිසා තමයි මේ ඔක්කොමමෙච්චර රටේ ඩෙල්ට තියනවා කියල දැනගෙන රාජ්ය සේවකයෝ කැන්දාපු එක හරිද?
අඩු තරමේ හිටගෙන යන්න වෙන්නේ නැති වෙන්නවත් කොච්චි/බස් දැමමද.
ඕව නම් බලු වැඩ රජය කරපු
ඉතින් තොපි 20 25 නිකන් පින් පඩි අරන් අහසට පැඩල ගෑණි ට හුකල ඉන්නේ නැතුව උද්ඝෝෂණ වලට ගිය නිසා තමයි මේ ඔක්කොම
Basics follow karana ekata wadaa wadi balapaamak thiyenawa lockdown nokara thiyena ekenui rajaye sewakayo wadata gennapu ekenui. Public transport wage dewal wala minissu yaddi distancing thiyaganna bahane. Bus/train wala hirawela wadata giyapu ayata witharak neme staff transport wala ekata giyapu ayatath bowela thiyenawa.මම කිව්වේ බෙසික්ස් ටිකවත් ෆලෝ කරන්නේ නැති උන් ඉන්නවා බන් ඕන තරම්.
පබ්ලික් තැන් වල ඉද්දී පන බයේ ඉන්න ඕන.
සමහර බඩු ගන්න එන උන් අපේ ඔලුව උඩින් කෑගහල බඩු ඉල්ලනවා.
ඇගේ ඇතිල්ලෙනවයි. කිසිම නෑ පරිස්සමක්
Basics follow karana ekata wadaa wadi balapaamak thiyenawa lockdown nokara thiyena ekenui rajaye sewakayo wadata gennapu ekenui. Public transport wage dewal wala minissu yaddi distancing thiyaganna bahane. Bus/train wala hirawela wadata giyapu ayata witharak neme staff transport wala ekata giyapu ayatath bowela thiyenawa.
Ithin ewage contact awama kaloth witharai bowena eka adu karanna puluwan.
ඉතින් තොපි 20 25 නිකන් පින් පඩි අරන් අහසට පැඩල ගෑණි ට හුකල ඉන්නේ නැතුව උද්ඝෝෂණ වලට ගිය නිසා තමයි මේ ඔක්කොම
ඉතිරි 40% අමනුස්සයන්ටආණ්ඩුව 100% පලි නෑ
මිනිස්සු 60%ක් - 70%ක්ම වගකීම බාරගන්න ඕන

25 th තමයි වසලයො රජයේ සේවකයන් ට පඩි මෝඩ මූසලයයකෝ 20ක් අරගෙන දවස් 5 ක්වත් කන්න පුලුවන්ද![]()
30‰ ක් ජෙප්පොඉතිරි 40% අමනුස්සයන්ට![]()