ow hoda than nam thiynwa. budget thamai natteOthana set eke nam ahungalla ekata witharai gihin thiyenne. Honeymoon ekata nam ita wada hoda than thiyanawa.
හනිමූන් ගිහින් ඇවිත් මාසයකට විතර පස්සේ මම කියපු එක ගැන ආයෙත් මතක් කරලා බලපන්.first day eke wedding eka ganna thanata laga thanaka idala elaga dawase dura palayanow hoda than nam thiynwa. budget thamai natte![]()
ඔව් මෙහෙ ඔය පේනතරම් කොලියි නෑ ඕවට ගියාම. මෙලෝ රහක් නෑ. අපරාදෙ සල්ලි.laksha dekak thunak thiyei malaysia tour ekak gihin enna
ow.kana bona tika witharai.wife athal nathnam nidaganna eka witharai.dawasane innath puluwanඔව් මෙහෙ ඔය පේනතරම් කොලියි නෑ ඕවට ගියාම. මෙලෝ රහක් නෑ. අපරාදෙ සල්ලි.