මෙව්වා අනිත් බැංකු වලටත් ළඟදීම එයිද?

tclanki

Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    Video eka maru but oka kisima innovative ekak nane ape dn tiana cards okkoma tap karanna tiyenne adugane onna Apple Pay wage awanm kamak nah. Onama nfc card ekak phone eke back cover eke dala use karanna puluwanne
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    මේ ටැප් ඉට් ස්ටිකර් එක අනිත් බැංකු වලිනුත් දෙයිද? කාගිල්ස් අකවුන්ට් නෑනේ අපිට. වීසා කාර්ඩ් වල නැද්ද මේක? 🙄



    meeta wada hndai transparent back cover ekak dan tap and pay support card ekak pitipasse dan palayalla.

    visa card ekath tap and pay thama munta pissu

    eka para apple pay/ gpay / samsung pay wage NFC app ekak hadunwala denne nathuwa magul kranawa pissu yakku

    ekko QR payment walata yanna one
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda