මේකත් අර අල්ලගෙ කැමැත්ත වගේ ප්‍රශ්නයක්

ThadiPollenCepaDenawa

Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    මුස්ලිම් උන් හැමදේටම කියනව අල්ලගෙ කැමැත්ත කියල. ඒත් පලස්තීන් උන් මැරෙන්නෙ ත් අල්ලගෙ කැමැත්ත නිසා නේද කියල ඇහුවම උන් සද්දක් නෑ.

    ගුපීයොත් හැමදේටම කියනව රනිල් කරන්න හිටිය දේවල් තමයි අනුරත් කරන්නෙ කියල. ඒත් රනිලුත් ඔය අනුර ගහන ටැක්ස් ගහන්න නේද හිටියෙ කීවම ගුපියො සද්දක් නෑ.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,757
    113
    මුස්ලිම් උන් හැමදේටම කියනව අල්ලගෙ කැමැත්ත කියල. ඒත් පලස්තීන් උන් මැරෙන්නෙ ත් අල්ලගෙ කැමැත්ත නිසා නේද කියල ඇහුවම උන් සද්දක් නෑ.

    ගුපීයොත් හැමදේටම කියනව රනිල් කරන්න හිටිය දේවල් තමයි අනුරත් කරන්නෙ කියල. ඒත් රනිලුත් ඔය අනුර ගහන ටැක්ස් ගහන්න නේද හිටියෙ කීවම ගුපියො සද්දක් නෑ.
    උඹ උඹේ අම්මව මතක් කරලා අතේ ගහන්නේ කාගෙ කැමැත්තටද වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭

    සහතික ඇත්ත.

    තාරක වගේ පොන්නයොන්ගෙ කටට රුන්නා වගේ අපි ඕව ඇහුවම. කියාගන්න දෙයක් නැතුව NDT, dependent ගගා වේදනාව පිටකරනවා. 😆😆

    :sorry::sorry:👇👇


    ------ Post added on Jul 8, 2025 at 9:39 AM
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    සහතික ඇත්ත.

    තාරක වගේ පොන්නයොන්ගෙ කටට රුන්නා වගේ අපි ඕව ඇහුවම. කියාගන්න දෙයක් නැතුව NDT, dependent ගගා වේදනාව පිටකරනවා. 😆😆
    පොයින්ට් එකට කතා කරන්න බැරි පොන්නයො ignore දාල තියෙන්නෙ.
    හැම ත්රේඩ් එකටම ඇවිත් රෙද්ද උස්සල පෙන්නනව මුඩුක්කුවක වේසියක් වගේ




    Ithin seeya elewwe eka neh.
    Ehema karanne naha kiyala balayata aapu NPP eke un boru kiwwe kiyala dan ahu wenawa seeyage paarema yaddi.
    Seeya gaththa theerana hari a kiyanne uuwa elewwata.

    සීය තව දේවල් කරා බං
    මහ බැංකුව කැඩුව/ කෝටිපති යාලුවන්ගෙ බොල්නය කැපුව. කරන්ඩ පුලුවන් කෙලි ඔක්කොම කරල රට බංකොලොත් උනාම බදු ගැහුව.
    හොරු අල්ලනව කියල නඩු දාල ෆයේල් පුකේ ගහගෙන ගුපියො රැවැට්ටුව.
    ඉස්සර නඩුවලට ගිහින් හිනාවෙවී එලියට ආව හොරුන්ගෙ මූනුටික දැන් කොහොමද බලපන්.
    ඔයටික නොතේරෙන උන් පොන්නයො ඉතින්
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    Ithin seeya elewwe eka neh.
    Ehema karanne naha kiyala balayata aapu NPP eke un boru kiwwe kiyala dan ahu wenawa seeyage paarema yaddi.
    Seeya gaththa theerana hari a kiyanne uuwa elewwata.
    මූට පිස්සු බන්, රනිලා දන්නේ බදුවලින් රට දුවන විදිය විතරයි.ඒක නිසා මිනිස්සු ඌව එළවලා අනුරව ගෙනාවා.අනුර කිවුව ව්‍යාපාර සංවර්දන කතා පැත්තක තියලා ඌ රනිල්ගේ ගල් කොල්ල වගේ දැන් වැඩ කරන්නේ.මේ මෝඩයගේ නම ම බලපන් "තඩි පොල්ලෙන් සැප දෙනවා".තඩි පොල්ලෙන් දෙන්න ඕනේ මුගේ ඔලුවට ගොනාගේ අන්දෙක හැලිලා මොලේ පෑදෙන්න. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    මූට පිස්සු බන්, රනිලා දන්නේ බදුවලින් රට දුවන විදිය විතරයි.ඒක නිසා මිනිස්සු ඌව එළවලා අනුරව ගෙනාවා.අනුර කිවුව ව්‍යාපාර සංවර්දන කතා පැත්තක තියලා ඌ රනිල්ගේ ගල් කොල්ල වගේ දැන් වැඩ කරන්නේ.මේ මෝඩයගේ නම ම බලපන් "තඩි පොල්ලෙන් සැප දෙනවා".තඩි පොල්ලෙන් දෙන්න ඕනේ මුගේ ඔලුවට ගොනාගේ අන්දෙක හැලිලා මොලේ පෑදෙන්න. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    ඇයි බං මේ කොටස ගැන මුකුත් කියන්නෙ නැත්තෙ.

    සීය තව දේවල් කරා බං
    මහ බැංකුව කැඩුව/ කෝටිපති යාලුවන්ගෙ බොල්නය කැපුව. කරන්ඩ පුලුවන් කෙලි ඔක්කොම කරල රට බංකොලොත් උනාම බදු ගැහුව.
    හොරු අල්ලනව කියල නඩු දාල ෆයේල් පුකේ ගහගෙන ගුපියො රැවැට්ටුව.
    ඉස්සර නඩුවලට ගිහින් හිනාවෙවී එලියට ආව හොරුන්ගෙ මූනුටික දැන් කොහොමද බලපන්.
    ඔයටික නොතේරෙන උන් පොන්නයො ඉතින්
     
    • Like
    Reactions: shenat

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,757
    113
    පොයින්ට් එකට කතා කරන්න බැරි පොන්නයො ignore දාල තියෙන්නෙ.
    හැම ත්රේඩ් එකටම ඇවිත් රෙද්ද උස්සල පෙන්නනව මුඩුක්කුවක වේසියක් වගේ






    සීය තව දේවල් කරා බං
    මහ බැංකුව කැඩුව/ කෝටිපති යාලුවන්ගෙ බොල්නය කැපුව. කරන්ඩ පුලුවන් කෙලි ඔක්කොම කරල රට බංකොලොත් උනාම බදු ගැහුව.
    හොරු අල්ලනව කියල නඩු දාල ෆයේල් පුකේ ගහගෙන ගුපියො රැවැට්ටුව.
    ඉස්සර නඩුවලට ගිහින් හිනාවෙවී එලියට ආව හොරුන්ගෙ මූනුටික දැන් කොහොමද බලපන්.
    ඔයටික නොතේරෙන උන් පොන්නයො ඉතින්
    යැයි යැයි තමා, අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා මෙතන එනවා පුක පලන් යන්න වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    ඇයි බං මේ කොටස ගැන මුකුත් කියන්නෙ නැත්තෙ.

    සීය තව දේවල් කරා බං
    මහ බැංකුව කැඩුව/ කෝටිපති යාලුවන්ගෙ බොල්නය කැපුව. කරන්ඩ පුලුවන් කෙලි ඔක්කොම කරල රට බංකොලොත් උනාම බදු ගැහුව.
    හොරු අල්ලනව කියල නඩු දාල ෆයේල් පුකේ ගහගෙන ගුපියො රැවැට්ටුව.
    ඉස්සර නඩුවලට ගිහින් හිනාවෙවී එලියට ආව හොරුන්ගෙ මූනුටික දැන් කොහොමද බලපන්.
    ඔයටික නොතේරෙන උන් පොන්නයො ඉතින්
    ඒ විතරක් නෙමෙයි රනිල් කියන්නේ ජයවර්දන හම්බයගේ හම්බ ලේ. අපි ඌව ගෙනාවේ නෑ.අනුර හම්බයෙක් නෙමේනේ.හොඳ රජරට සිංහල බවුද්ධයෙක්.එහෙම වෙලත් එක එක වෙශිගේ පුතාලගේ පද වලට නටනවා කියන්නේ තොට වැටහෙයි දන්නෙම නැතුව ඇරඋනාට පස්සේ.
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,042
    8,373
    113
    Kotahena
    ගුපීයොත් හැමදේටම කියනව රනිල් කරන්න හිටිය දේවල් තමයි අනුරත් කරන්නෙ කියල. ඒත් රනිලුත් ඔය අනුර ගහන ටැක්ස් ගහන්න නේද හිටියෙ කීවම ගුපියො සද්දක් නෑ.
    උබට තේරෙන්නේ නැද්ද බං point එක.
    රනිල් ඕක ගැහුවා නම් දුක නෑ. ඌ කොහොමත් tax scene එකේ imf scene eke හිටිය. හැබැයි රිලා ඉවර වෙලා වතුර හොයන වැඩ කරේ නැහැ

    අනුර ආවේ imf Eka එපා one naha අපිට දූෂණය නවත්තලා තව ක්‍රම තියනවා කියාගෙන.
    හැබැයි උං karanna gaththe okkotama awul wena widihata
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    උබට තේරෙන්නේ නැද්ද බං point එක.
    රනිල් ඕක ගැහුවා නම් දුක නෑ. ඌ කොහොමත් tax scene එකේ imf scene eke හිටිය. හැබැයි රිලා ඉවර වෙලා වතුර හොයන වැඩ කරේ නැහැ

    අනුර ආවේ imf Eka එපා one naha අපිට දූෂණය නවත්තලා තව ක්‍රම තියනවා කියාගෙන.
    හැබැයි උං karanna gaththe okkotama awul wena widihata

    හරි හුත්තො තව ඖරුදු හතරක් තියෙනව
    ඔය ඔක්කොම මාස අටට කරන්න පුලුවන්නම් අවු පහ ඉවරවෙද්දි ලංකාව ඇමරිකාවටත් එහා ගිහින් තියෙයි.
    හොරු අල්ලනව දූෂනව නවත්තනව කියන එක දැන් ඇස්පනාපිට ඔප්පු වෙනව.
    රටේ නීතිය හරියට ක්‍රියාත්මක වෙනව කියල දැක්කම තමයි ආයෝකයො උනත් එන්නෙ. මතකනෙ ජපානෙ තානාපති යන්න කලින් හමන්නල ගිය විදිය ලංකාව රජයේ උනුත් හොරු කියල.
     

    Sinhalese Victor

    Well-known member
  • Apr 12, 2025
    2,197
    878
    113
    GraphicsGods.com
    www.GraphicsGods.com
    හරි හුත්තො තව ඖරුදු හතරක් තියෙනව
    ඔය ඔක්කොම මාස අටට කරන්න පුලුවන්නම් අවු පහ ඉවරවෙද්දි ලංකාව ඇමරිකාවටත් එහා ගිහින් තියෙයි.
    හොරු අල්ලනව දූෂනව නවත්තනව කියන එක දැන් ඇස්පනාපිට ඔප්පු වෙනව.
    රටේ නීතිය හරියට ක්‍රියාත්මක වෙනව කියල දැක්කම තමයි ආයෝකයො උනත් එන්නෙ. මතකනෙ ජපානෙ තානාපති යන්න කලින් හමන්නල ගිය විදිය ලංකාව රජයේ උනුත් හොරු කියල.
    යැයි යැයි තමා, අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා මෙතන එනවා පුක පලන් යන්න වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    ezgif-2a89b41504467d.gif
    මම මේ කියන්න යන දේ මේ ත්‍රෙඩ් එකට අදාල දෙයක් නෙවෙයි.
    මම මේක ගොඩක් කාලයක ඉඳන් කාට හරි කියනවද නැද්ද කියලා හිත හිත හිටපු දෙයක්.
    රන්ඩු කර කර ඉන්නකොට ගෑනියෙක් ගවුම උස්සලා පුක පෙන්නන එක ලයිව් එක්ස්පිරීයන්ස් එකක් හැටියට ලබා ගන්න මට ලොකු ආශාවක් තියෙනවා.
     
    • Haha
    Reactions: Tramadol

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,416
    113
    පොයින්ට් එකට කතා කරන්න බැරි පොන්නයො ignore දාල තියෙන්නෙ.
    හැම ත්රේඩ් එකටම ඇවිත් රෙද්ද උස්සල පෙන්නනව මුඩුක්කුවක වේසියක් වගේ






    සීය තව දේවල් කරා බං
    මහ බැංකුව කැඩුව/ කෝටිපති යාලුවන්ගෙ බොල්නය කැපුව. කරන්ඩ පුලුවන් කෙලි ඔක්කොම කරල රට බංකොලොත් උනාම බදු ගැහුව.
    හොරු අල්ලනව කියල නඩු දාල ෆයේල් පුකේ ගහගෙන ගුපියො රැවැට්ටුව.
    ඉස්සර නඩුවලට ගිහින් හිනාවෙවී එලියට ආව හොරුන්ගෙ මූනුටික දැන් කොහොමද බලපන්.
    ඔයටික නොතේරෙන උන් පොන්නයො ඉතින්
    Pavu bn uba. Ube ewata like daanna Shenat hari inna eka loku deyak.

    පොයින්ට් එකට කතා කරන්න බැරි පොන්නයො ignore දාල තියෙන්නෙ.
    හැම ත්රේඩ් එකටම ඇවිත් රෙද්ද උස්සල පෙන්නනව මුඩුක්කුවක වේසියක් වගේ






    සීය තව දේවල් කරා බං
    මහ බැංකුව කැඩුව/ කෝටිපති යාලුවන්ගෙ බොල්නය කැපුව. කරන්ඩ පුලුවන් කෙලි ඔක්කොම කරල රට බංකොලොත් උනාම බදු ගැහුව.
    හොරු අල්ලනව කියල නඩු දාල ෆයේල් පුකේ ගහගෙන ගුපියො රැවැට්ටුව.
    ඉස්සර නඩුවලට ගිහින් හිනාවෙවී එලියට ආව හොරුන්ගෙ මූනුටික දැන් කොහොමද බලපන්.
    ඔයටික නොතේරෙන උන් පොන්නයො ඉතින්
    Anura balayata enna kalin karannam kiyapuwa and dan uu karana ewa compare karala balapanko ubama.

    IMF ekata bena bena aawe. Renegotiate karanawa kiwwa terms. Dan uu karanne IMF gahana gahana thaaleta natana eka. Failed peechan president kenek widiyata mu history ekata ekathu wenne issarahata oka wenas karagaththe nathnam.
    ------ Post added on Jul 8, 2025 at 11:32 AM
     

    Siriusthevirus

    Well-known member
  • May 19, 2025
    634
    669
    93
    මුස්ලිම් උන් හැමදේටම කියනව අල්ලගෙ කැමැත්ත කියල. ඒත් පලස්තීන් උන් මැරෙන්නෙ ත් අල්ලගෙ කැමැත්ත නිසා නේද කියල ඇහුවම උන් සද්දක් නෑ.

    ගුපීයොත් හැමදේටම කියනව රනිල් කරන්න හිටිය දේවල් තමයි අනුරත් කරන්නෙ කියල. ඒත් රනිලුත් ඔය අනුර ගහන ටැක්ස් ගහන්න නේද හිටියෙ කීවම ගුපියො සද්දක් නෑ.
    රනිල් සාමාන්‍ය ජනතාවට පුකේ අරිනවා කියන එක හැමෝම දන්නවා.. අනුර ආවේ පොඩි මනුස්සයා රකිනවා කියලා.. එකයි වෙනස.
     
    Last edited:

    Matsola

    Well-known member
  • Mar 18, 2017
    753
    759
    93
    රනිල් සාමාන්‍ය ජනතාවට පුකේ අරිනවා කියන එක හැමෝම දන්නවා.. අනුර ආවේ පොඩි මනුස්සයා රකිනවා කියලා.. එකයි වෙනස.
    NPP එක මේ පුකේ තමා අරින්න කියලා ගොඩක් උන්ට තේරෙන්නෙ නෑ බං. අවුරුදු ගාණක් තිස්සේ උන් එක එකා පස්සෙ ගිහිල්ලා උන් සේරම පුකේ ඇරලා දැන් පුක හිරි වැටිල තියෙන්නෙ.

    හිරි වැටිලා නිසා සමහර උන් හිතාගෙන ඉන්නවා කවුරුත් අරින්නෙ නෑ කියලා.

    සමහර උන්ට දැනෙනවා. ඒත් උන් හිතන්නේ කලින් අවුරුදු ගාණක් උන් ඇරපු එකට මුන් ඇවිල්ලා බෙහෙත් දානවා කියලා. ඒ නිසා පුක ඇදගෙන ඉන්නවා බෙහෙත් දානකම්.

    ඒත් යටින් ගානට වැඩේ යනවා 🤭
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg