රත්තරං;19510919 said:ඩොකෙක්ගෙන්ම තමා මචෝ අහන්න වෙන්නේ.. වගකීමෙන් උත්තර දෙන්න පුලුවන් එකෙක්ගෙන් අහපන්

ම්ම්ම්ම්ම් මම නම් ඩොකෙක් නෙමෙ, එත් අවුලක් නම් නැ කිරියි ලෙඩෙයි අතර සම්බන්දයක් නැ,
oka nam danne nah mchn wena kiri ekak thiynwa dena ahanne nathwua denna epa pelak wita hoda nah mata kiri eke nama mathaka nah

ඩොකෙක් නෙවෙයි එත් ප්රෝටීන් අධික ආහාර හොඳ නැහැ දන්න තරමින්![]()

මම ඩොක්ටර් කෙනෙක්..
ඒ උනාට මං ඕවා ගැන දන්නෑ මචං..
බම්ප්..
up කරාට පිං!පෝස්ටර් ගහන්න පාප්ප අනන එකා දන්න වෛද්ය විද්යාව... දන්නේ නැත්නම් අපි වගේ කට වහන් ඉදින්කෝ ලෙඩ්ඩු මරන්නේ නැතුවම්ම්ම්ම්ම් මම නම් ඩොකෙක් නෙමෙ, එත් අවුලක් නම් නැ කිරියි ලෙඩෙයි අතර සම්බන්දයක් නැ,


ලිවර් එකෙන් කොහෙද ගොනො ප්රොටින් පාස් වෙන්නෙ,රත්තරං;19511017 said:පෝස්ටර් ගහන්න පාප්ප අනන එකා දන්න වෛද්ය විද්යාව... දන්නේ නැත්නම් අපි වගේ කට වහන් ඉදින්කෝ ලෙඩ්ඩු මරන්නේ නැතුව
සමහර වකුගඩු ලෙඩ වලට ලිවර් එකෙන් ප්රෝටීන් පාස් වෙනවා. දැන් සස්ටජන් කියන්නෙත් හයි ප්රෝටීන් තියෙන දෙයක්. ඉතින් බලපෑමක් වෙන්න බැරිද. වැඩිය ඕනේ නෑ 24 අවර්ස් යූරීන් කලෙක්ශන් එකේ ඉන්නවනම් හැමනිලාම යනවනේ ඉතින්


දන්න රෙද්දක් කියපන්.මලකඩ හුරන එවුන් දන්න ලිවර් ලොල්, නොදකින් මොඩය කියුව ගොබ්බ කතාවක්, ලිවර් එකෙන් ප්රොටින් පාස් වෙනව පල ගොනො යන්ඩ.




උබ හරිMACHAN dann taramin wakugadu awul ayata lunu potassium thiyena palaturu kola warga mukut hoana ban .dokek innawa u nidi ban .nagittama taama ahaganna wenne


MACHAN dann taramin wakugadu awul ayata lunu potassium thiyena palaturu kola warga mukut hoana ban .dokek innawa u nidi ban .nagittama taama ahaganna wenne

රත්තරං;19511017 said:පෝස්ටර් ගහන්න පාප්ප අනන එකා දන්න වෛද්ය විද්යාව... දන්නේ නැත්නම් අපි වගේ කට වහන් ඉදින්කෝ ලෙඩ්ඩු මරන්නේ නැතුව
සමහර වකුගඩු ලෙඩ වලට ලිවර් එකෙන් ප්රෝටීන් පාස් වෙනවා. දැන් සස්ටජන් කියන්නෙත් හයි ප්රෝටීන් තියෙන දෙයක්. ඉතින් බලපෑමක් වෙන්න බැරිද. වැඩිය ඕනේ නෑ 24 අවර්ස් යූරීන් කලෙක්ශන් එකේ ඉන්නවනම් හැමනිලාම යනවනේ ඉතින්
ලිවර් එකෙන් කොහෙද ගොනො ප්රොටින් පාස් වෙන්නෙ,දන්න රෙද්දක් කියපන්.මලකඩ හුරන එවුන් දන්න ලිවර් ලොල්, නොදකින් මොඩය කියුව ගොබ්බ කතාවක්, ලිවර් එකෙන් ප්රොටින් පාස් වෙනව පල ගොනො යන්ඩ.
![]()

ඔන්න දැන් හරි. ත්රෙඩ් එක අප් වෙයි ලස්සනට
පච්චපෙරුමාල් හාල් ගිහින් දීපන් කැද බොන්න කියලා

වවුචර් එකක් ගිහින් දීපන් මචන්![]()
bump
sudu වැද්දා;19511084 said:bump
