මේක ඔයාලා අනිවර්යෙන්ම් බලන්න ඕන TV Series එකක්.

hasithayad

Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    chater bn oka. podi unta nam hondai. realistic na poddakwath
    ගොඩක් වෙලාවට realistic na කියල හිතෙන්නෙ මචන් පරිකල්පන ශක්තිය නැති අයට. ඒ කාලෙ ආතර් සී ක්ලාක් ගේ පොත් කියවලා මූට පිස්සු realistic na කියල කියපු අයත් හිටියනෙ.
     
    • Like
    Reactions: Glamour MagazineLK

    lalindutj

    Well-known member
  • Sep 12, 2010
    3,267
    1,166
    113
    mh4k1d89bza51.jpg
     
    • Haha
    Reactions: Glamour MagazineLK

    Glamour MagazineLK

    Junior member
  • Oct 28, 2020
    39
    25
    18
    chater bn oka. podi unta nam hondai. realistic na poddakwath

    meka dear Comedy category ekata wetena ekak

    මෙලෝ රහක් නැති හද්ද ගොං ටීවී සීරීස් එකක්....

    api ara balaporottu wena tharam dewal neti ekaknam thamai.. eth meka comedy category ekata thama wetenne..

    ගොඩක් වෙලාවට realistic na කියල හිතෙන්නෙ මචන් පරිකල්පන ශක්තිය නැති අයට. ඒ කාලෙ ආතර් සී ක්ලාක් ගේ පොත් කියවලා මූට පිස්සු realistic na කියල කියපු අයත් හිටියනෙ.

    Ekanam etta dear



    Ammoo eka
     

    Glamour MagazineLK

    Junior member
  • Oct 28, 2020
    39
    25
    18
    affa thawath youtube channel karayek... 🤦‍♂️ 🤦‍♂️

    Ayyoooo..

    First couple of seasons are good. Then all went down hill. Now it's a disgrace to the name lucifer.

    he he

    ඊයා මල ජරාවක් ... මුලදි නම් පට්ට අන්තිමේට යද්දි මෙලෝ රහක් නෑ...

    anthima tike production quality ekat hodai dear Netflix nisa

    බලන්න ඉන්නෙ.. 😁

    aniwaryen balanna Dear

    epa epa... one na.. mata muladima set une na..

    ooops... He he