Biyyoma fake profile walin UNP ekata kade yanawa. Meke inna eun mara gannawa UNP ekata banabana.
Reverse psychology is good marketing tool to promote your party.
බරපතල වෙන්න මිනිස්සු ජිවත් වෙන්නෙ නෑනෙ තොපේ උන් හිටියනම්...........
අපේ කිව්වේ ??
එයාගේ නොහැකියාව.දැන් රට හැමතැනම කොරොනා අසාධිතයො.අපේ ආන්ඩුව තිබ්බනම් මේක මෙච්චර බරපතල වෙන්න දෙන්නේ නෑ



කවුද බන් උබට එහෙම කීවෙ...ගෑනු වගේ පච පතුරන්නෙ නැතුව ඉදපන් බන්ගෝටාබයගේ වැරැද්ද කියලා පෙන්නන එකත් හොදයි බන්..
මනුස්සයා හමුදාවේ හිටපු කෙනෙක් විදිහට මිනිස්සුන්ගෙන් කුනු බැනුම් අහන්න අක්මැති වේවී.
ඕක පටන් ගත්ත එවුන්ට නම් උන්ඩයෙන් වදී ඒක සුවර්..
ඔය හොදට හිටියට මහින්දට වඩා තරහා යන බුවෙක් ඔය..
කොහොමත් දැන් කොරෝනා පාලනයෙන් ගිලිහිලා තියෙන්නේ.![]()
කවුද බන් උබට එහෙම කීවෙ...ගෑනු වගේ පච පතුරන්නෙ නැතුව ඉදපන් බන්
Bayyo dan unp vidiyata enne moko dan.... bayayda ?![]()
Wesa bayyo fake hadagena thread danawa
maina arehe untama arinawa nagitaganna beri wenna.![]()
ලොල් දවසේ විහිලුව, ගු ඇන් පි තොපි කවද්ද පකුනේ වැදගත් තෙර්ඩ් දැම්මෙ ගු තෙර්ඩ් දාල ඒවත් අපේ ඇගේ ගහන්ඩ හදනව...![]()
![]()
![]()
![]()
පුතාණෝ හිටියා නම් රටටම පක නිල් බෙදලා..රට ගොඩ දාලා
GT ට රිපෝට් කරපන් පොන්ස් කියවන්නෙ නැතුව...තොපි වගේ හැOගිලා ෆේක් බස්සන සිරිතක් අපේ නැ ,තොපිනෙ හොයා ගන්ඩත් බැරුව උන්නෙ ගු ඇණ් පි පාන්ඩුව තිබ්බ කාලෙ ,කොහෙද ඒ කාලෙ උන්නෙ තොපි ???original eken awilla
nedakin 8 pass apatha balla rate karumeta thama husma watenawa neda.
badurdeenge pakada dan uranne uba?

GT ට රිපෝට් කරපන් පොන්ස් කියවන්නෙ නැතුව...තොපි වගේ හැOගිලා ෆේක් බස්සන සිරිතක් අපේ නැ ,තොපිනෙ හොයා ගන්ඩත් බැරුව උන්නෙ ගු ඇණ් පි පාන්ඩුව තිබ්බ කාලෙ ,කොහෙද ඒ කාලෙ උන්නෙ තොපි ???![]()
![]()
![]()
මොක බදුර්දීන්, තොපි ඌ එක්ක එක පක්ශෙන් චන්දෙ ඉල්ලපු උන්ට කතිරෙ ගහපු ගොන් බඩු නේද..යකෝ බදුරදීන තොපේ පක්ශෙ එකා ඇයි අමතකද??? බදුර්දීනට අපේක්ශකකම දීල ඌ එක්ක සධාන ගහල එකට චන්දෙත් ඉල්ලla දැන් එනව කියවන්ඩ, ලැජ්ජාවක් කියල දෙයක් ඇත්තෙම නැද්ද තොපිට????
එහෙනම් මොනාද පොන්ස් කියවන්නෙ ????? 8 නෙමේ තොපි 1 වත් පාස් නැ නැත්තන් යකෝ බදුර්දීන එක්ක එකට ලැගල උගෙ පස්ස ලොවනවද බෝම්බ ගැහුවට පස්සෙත්??? විලි ලැජ්ජාවක් නැති මෝඩ හැත්තක් තොපි නම්...mata pakshayak ne wesige puthe.
hamoma uba wage 8 pass gon keri higana wahallu newei.