කාලෙකට පස්සෙ ආයෙත් මේක දැක්කෙ.
අවස්ථාව ආව ගමන් මිනිස්සු මිලේච්ඡ වෙනව කියල දැනගෙන හිටියට this is beyond disturbing. කොහොමද අපේ සිවිලයිස් 21 සියවසේ මිනිස්සු .
කාලෙකට පස්සෙ ආයෙත් මේක දැක්කෙ.
අවස්ථාව ආව ගමන් මිනිස්සු මිලේච්ඡ වෙනව කියල දැනගෙන හිටියට this is beyond disturbing. කොහොමද අපේ සිවිලයිස් 21 සියවසේ මිනිස්සු .![]()
Ayi ehenam american un apita wiruddawa yojanawak genawe?Every war has these. Lankaweth owa tibbada koheda. Ara channel 4 documentary ekey tibbe ban ona tharam
Mokada lankawa wage ponna ratakata (but ratey sinhala buddha huththala hitanne meka pakey ratak kiyala) thaga daana lesi, US wage ekakata thaga danna be. Israel berila inneth US nisa. Terunada?Ayi ehenam american un apita wiruddawa yojanawak genawe?
Umbeta wediya powerful ekek awilla ube genita puke ariyoth umbeta keranda deyak na wage kathawak neda kiwwe?Mokada lankawa wage ponna ratakata (but ratey sinhala buddha huththala hitanne meka pakey ratak kiyala) thaga daana lesi, US wage ekakata thaga danna be. Israel berila inneth US nisa. Terunada?
Anunge kaka bibi inna api wage goo ratakata komath eka ekaa awilla pukey angili gahana eka nawathanna be,
Gaanu wenai, global politics wenai. Poddak terum ganinUmbeta wediya powerful ekek awilla ube genita puke ariyoth umbeta keranda deyak na wage kathawak neda kiwwe?![]()
Same concept.Gaanu wenai, global politics wenai. Poddak terum ganin![]()
කාලෙකට පස්සෙ ආයෙත් මේක දැක්කෙ.
අවස්ථාව ආව ගමන් මිනිස්සු මිලේච්ඡ වෙනව කියල දැනගෙන හිටියට this is beyond disturbing. කොහොමද අපේ සිවිලයිස් 21 සියවසේ මිනිස්සු .![]()
may sound the same, but the dynamics are different. I don't think that you will fall to that level of helplessness in your life.Same concept.
Happens in all levels/walks of life.
Americawe kale dan iwarai. Umba tama inne 90 ganan walaMokada lankawa wage ponna ratakata (but ratey sinhala buddha huththala hitanne meka pakey ratak kiyala) thaga daana lesi, US wage ekakata thaga danna be. Israel berila inneth US nisa. Terunada?
Anunge kaka bibi inna api wage goo ratakata komath eka ekaa awilla pukey angili gahana eka nawathanna be,
Iwarai kiyala deyak ne ban. They will remain one of the few powerful countries. Unlike those days there will be other players as well (eg: China). But since these guys are codependent on each other they have an unspoken oath of not fucking each other too much.Americawe kale dan iwarai. Umba tama inne 90 ganan wala
I think the chances of that happening to you + wife (or me) are astronomically higher than the US fucking us.may sound the same, but the dynamics are different. I don't think that you will fall to that level of helplessness in your life.
When it comes to global politics, there is no common body to govern, everything is in disarray (just like the UK/RUS war). Because of that the chance of a country getting fucked and having to bare that will be very very high.
Anyway we can always agree to disagree![]()
