මේක දැක්කද බං? මේවට මොකෙක්වත් මීක් නෑ

Sen-lu

Well-known member


  • කාලෙකට පස්සෙ ආයෙත් මේක දැක්කෙ.

    අවස්ථාව ආව ගමන් මිනිස්සු මිලේච්ඡ වෙනව කියල දැනගෙන හිටියට this is beyond disturbing. කොහොමද අපේ සිවිලයිස් 21 සියවසේ මිනිස්සු .😐
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113


    කාලෙකට පස්සෙ ආයෙත් මේක දැක්කෙ.

    අවස්ථාව ආව ගමන් මිනිස්සු මිලේච්ඡ වෙනව කියල දැනගෙන හිටියට this is beyond disturbing. කොහොමද අපේ සිවිලයිස් 21 සියවසේ මිනිස්සු .😐

    Every war has these. Lankaweth owa tibbada koheda. Ara channel 4 documentary ekey tibbe ban ona tharam
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: Hyperx99 and Sen-lu

    beam_tech

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,033
    14,412
    113
    වැලිවේරිය
    cardinal right now
    season 7 ifc GIF
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    Ayi ehenam american un apita wiruddawa yojanawak genawe?
    Mokada lankawa wage ponna ratakata (but ratey sinhala buddha huththala hitanne meka pakey ratak kiyala) thaga daana lesi, US wage ekakata thaga danna be. Israel berila inneth US nisa. Terunada?

    Anunge kaka bibi inna api wage goo ratakata komath eka ekaa awilla pukey angili gahana eka nawathanna be,
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    Mokada lankawa wage ponna ratakata (but ratey sinhala buddha huththala hitanne meka pakey ratak kiyala) thaga daana lesi, US wage ekakata thaga danna be. Israel berila inneth US nisa. Terunada?

    Anunge kaka bibi inna api wage goo ratakata komath eka ekaa awilla pukey angili gahana eka nawathanna be,
    Umbeta wediya powerful ekek awilla ube genita puke ariyoth umbeta keranda deyak na wage kathawak neda kiwwe? 😅
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,085
    113


    කාලෙකට පස්සෙ ආයෙත් මේක දැක්කෙ.

    අවස්ථාව ආව ගමන් මිනිස්සු මිලේච්ඡ වෙනව කියල දැනගෙන හිටියට this is beyond disturbing. කොහොමද අපේ සිවිලයිස් 21 සියවසේ මිනිස්සු .😐

     
    • Like
    • Love
    Reactions: SK29 and Sen-lu

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    Same concept.
    Happens in all levels/walks of life.
    may sound the same, but the dynamics are different. I don't think that you will fall to that level of helplessness in your life.

    When it comes to global politics, there is no common body to govern, everything is in disarray (just like the UK/RUS war). Because of that the chance of a country getting fucked and having to bare that will be very very high.

    Anyway we can always agree to disagree :-)
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,085
    113
    Mokada lankawa wage ponna ratakata (but ratey sinhala buddha huththala hitanne meka pakey ratak kiyala) thaga daana lesi, US wage ekakata thaga danna be. Israel berila inneth US nisa. Terunada?

    Anunge kaka bibi inna api wage goo ratakata komath eka ekaa awilla pukey angili gahana eka nawathanna be,
    Americawe kale dan iwarai. Umba tama inne 90 ganan wala
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    Americawe kale dan iwarai. Umba tama inne 90 ganan wala
    Iwarai kiyala deyak ne ban. They will remain one of the few powerful countries. Unlike those days there will be other players as well (eg: China). But since these guys are codependent on each other they have an unspoken oath of not fucking each other too much.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    may sound the same, but the dynamics are different. I don't think that you will fall to that level of helplessness in your life.

    When it comes to global politics, there is no common body to govern, everything is in disarray (just like the UK/RUS war). Because of that the chance of a country getting fucked and having to bare that will be very very high.

    Anyway we can always agree to disagree :-)
    I think the chances of that happening to you + wife (or me) are astronomically higher than the US fucking us.

    India fucking us ? Maybe not. :rofl:
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    If you are not a US/UK ally, either you have to get your own nukes or ready to pull down your pants & bend over
    this is why North Koreans/ Iran would let their people feed on grass rather than give up their nukes program.

    (I am not an expert )I think, Nato would never step on Russian soil, even though Ruskeis invade a Nato member.




     

    Nadu loki rox

    Active member
  • Jul 20, 2022
    280
    204
    43
    23
    panadura
    @Hyperx99 @monson මුන් දෙන්නගේ පොන්න නමට තාත්තලා නැති වුනා ඕකෙන්🤣.දැන් ගූ නාකි බයිඩගේ ශුක්‍රානු ලොවනවා මේ දවස්වල🤣