Oya mey wenna puluwan katha ne..danata meka bawudhdha ratak ne.. kohomath mey yana widihata maha kalayak ey widhihata thiyana ekak nah . Ey unata apey ratata awenika sirith wirith thiyanawa....ewala watina kama mata hondata therenawa.. radical widhata hithala .ewa wadak nah kiyala hithanna puluwan..eth man hithanawa ewa jeewitheta awashyai...මේක දුපතක් මිසක් සිංහල බෞද්ධ මගුලක් නැ. මේ ඔක්කම 2500 උඩින් ආව ඒවා තව 2500 මේක තනි මුස්ලිම් වෙනමම ආගමක් හරි නිරාගමික උනොත් , ඇෆ්ගන් ගන්න කෝ බෞද්ධ ඒක දැන් මුස්ලිම් කියන්න පුලුවන් . ඔය මානසික වහල් භාවයෙන් මිදෙන්න . මේක ශ්රී ලාංකික රට
Japan gaththama..ekath thama bawudha ratak ne..eken kiyanne nah.. catholic un honda nah muslim un honda nah kiyala.. maha loku india wath hindu ratak kiyala ne kiyanne....hamoma hondin jeewath wenna ona.. eth thamun anek ayage agamata garu karanna ona. Thambinta kela wela thiyenne ekai.. allah witharai pora anek un awul kiyala hithana gon mansikath waya nisa thama mey rate prashna..
