windows8 wage onnam anduwata waka denda puluwan reta reta .uu eken mara ganak hamba karanawaමේ කාලයේ හැටියට කරන්න හොඳම Business එක මොකක්ද??
ඔයාලගේ අදහස් ඕනේ



.ehema nathiwa nam me dawas wala buisness anthimaie.minissunge athe salli ne ban
මේ කාලයේ හැටියට කරන්න හොඳම Business එක මොකක්ද??
ඔයාලගේ අදහස් ඕනේ



- A/L karala SSS dala SLIIT yanna
- nathnam O/L valin ICBT/IIT/SAITM ekke foundation eka karala masa 6 ye (rupiyal 40000 vitara yayi) ittpasse HND karanna avirudu 2kai ittapasse 1 year degree eka karanna puluwan mehedima Business Management/Software Engineering(IIT wallawathe)/Computing/Vitahri mehe tiyenne /SLIIT ekke itta vadi thiyenava courses
- A/L ,AAA ho AAB vage (samahara vita) (depend on t he year and Z Score)dala Moratuwe yanna puluwan Software Engineering/Telecommunication Engineering/Electrical Engineering/Mechanical Engineering vage course ahe thiyenava
- nathnam Rata
omokak keruwaht antimedi ubata degree ekak tiyenava itappasse IT karanna Australia/New Zealand yanna vadiya ahe vadi hodata
annual salary eka software engineer kenekta New zEaland vala
$80,000 - 125,000NZ$ (6,745,104.00 LKR approx~10539225.00 LKR approx)



Uba mewa kala da?