මේ කාලයේ හැටියට කරන්න හොඳම Business එක මොකක්ද??

2020isuru

Well-known member
  • Oct 19, 2007
    981
    158
    63
    colombo
    මේ කාලයේ හැටියට කරන්න හොඳම Business එක මොකක්ද??

    මේ කාලයේ හැටියට කරන්න හොඳම Business එක මොකක්ද??

    ඔයාලගේ අදහස් ඕනේ
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    මේ කාලයේ හැටියට කරන්න හොඳම Business එක මොකක්ද??

    ඔයාලගේ අදහස් ඕනේ
    windows8 wage onnam anduwata waka denda puluwan reta reta .uu eken mara ganak hamba karanawa:lol::lol::lol::lol:.ehema nathiwa nam me dawas wala buisness anthimaie.minissunge athe salli ne ban:no:
     

    macbac90

    Member
    Jan 8, 2011
    185
    22
    0
    මේ කාලයේ හැටියට කරන්න හොඳම Business එක මොකක්ද??

    ඔයාලගේ අදහස් ඕනේ

    pol business eka patta baya 30 ta dunaki onemanan pol gala deepan ethakota thawa vasyi uba patan ganin:P:P
    joniya ratin pol gennana kalin patanganin:nerd:
     

    [D]ark Hacker

    Member
    Jan 5, 2011
    158
    37
    0
    1. A/L karala SSS dala SLIIT yanna
    2. nathnam O/L valin ICBT/IIT/SAITM ekke foundation eka karala masa 6 ye (rupiyal 40000 vitara yayi) ittpasse HND karanna avirudu 2kai ittapasse 1 year degree eka karanna puluwan mehedima Business Management/Software Engineering(IIT wallawathe)/Computing/Vitahri mehe tiyenne /SLIIT ekke itta vadi thiyenava courses
    3. A/L ,AAA ho AAB vage (samahara vita) (depend on t he year and Z Score)dala Moratuwe yanna puluwan Software Engineering/Telecommunication Engineering/Electrical Engineering/Mechanical Engineering vage course ahe thiyenava
    4. nathnam Rata :P

    omokak keruwaht antimedi ubata degree ekak tiyenava itappasse IT karanna Australia/New Zealand yanna vadiya ahe vadi hodata
    annual salary eka software engineer kenekta New zEaland vala
    $80,000 - 125,000NZ$ (6,745,104.00 LKR approx~10539225.00 LKR approx)









    :eek::shocked::eek::shocked: Uba mewa kala da?:P