මේ ගුපියට ලෝකෙ ගැන හොද දැනුමක් තියෙනව නේද?
ara88 Well-known member Jan 11, 2021 3,304 5,910 113 Mar 16, 2026 #1 Reactions: prabo22, Inigo Montoya and Yeezus
Janatha Jhon Well-known member Nov 24, 2023 10,570 14,443 113 Mar 16, 2026 #2 මු පන්තියක් කරනවා ඉරිදා උදේට. ඊයෙත් තිබ්බා. කැමති නං මුගේ පොයිය අහන්න පල. Reactions: jennt, ara88 and clumsyhulk
imback2008 Well-known member Nov 1, 2025 2,402 3,062 113 Mar 16, 2026 #3 Next President! Reactions: Inigo Montoya
Anathai Well-known member Mar 28, 2021 5,547 7,953 113 Mar 16, 2026 #4 Raajagiriye KOllawa yata karala marapu Minii maruwa... hena 7 ma gahapan... Ellamu_gaha_sure. LK
pazzy12 Well-known member Feb 16, 2011 5,586 6,907 113 Gedara Mar 16, 2026 #5 Anathai said: Raajagiriye KOllawa yata karala marapu Minii maruwa... hena 7 ma gahapan... Ellamu_gaha_sure. LK Click to expand... පිටිපස්සෙ ඇවිල්ලා වැද්දුවම මූ හැප්පුවා කියන්නෙ කොහොමද Reactions: War Fighter and Inigo Montoya
Anathai said: Raajagiriye KOllawa yata karala marapu Minii maruwa... hena 7 ma gahapan... Ellamu_gaha_sure. LK Click to expand... පිටිපස්සෙ ඇවිල්ලා වැද්දුවම මූ හැප්පුවා කියන්නෙ කොහොමද
Anathai Well-known member Mar 28, 2021 5,547 7,953 113 Mar 16, 2026 #6 pazzy12 said: පිටිපස්සෙ ඇවිල්ලා වැද්දුවම මූ හැප්පුවා කියන්නෙ කොහොමද Click to expand... mu okkoma CCTV makuwa wesaawa.. pawu e kollage mulu jeewithema anudru kala. adatath anda uda. oya case eka nisai muta kawadaawath SL politics wala udata enna bari... oya case ekata thawama court eke yanawa Reactions: jennt
pazzy12 said: පිටිපස්සෙ ඇවිල්ලා වැද්දුවම මූ හැප්පුවා කියන්නෙ කොහොමද Click to expand... mu okkoma CCTV makuwa wesaawa.. pawu e kollage mulu jeewithema anudru kala. adatath anda uda. oya case eka nisai muta kawadaawath SL politics wala udata enna bari... oya case ekata thawama court eke yanawa
Inigo Montoya Well-known member Nov 15, 2025 7,915 15,267 113 35 Spain Mar 16, 2026 #7 Anathai said: Raajagiriye KOllawa yata karala marapu Minii maruwa... hena 7 ma gahapan... Ellamu_gaha_sure. LK Click to expand... අපි දැක්ක නේ හැප්පුණු ජීප් එකේ ෆොටෝ. හැප්පිලා තිබුනේ පිටුපස්ස ටයර් එකටත් පස්සේ. ඔය ටී බෝනඩ් ඇක්සිඩන් වගේ. Reactions: War Fighter
Anathai said: Raajagiriye KOllawa yata karala marapu Minii maruwa... hena 7 ma gahapan... Ellamu_gaha_sure. LK Click to expand... අපි දැක්ක නේ හැප්පුණු ජීප් එකේ ෆොටෝ. හැප්පිලා තිබුනේ පිටුපස්ස ටයර් එකටත් පස්සේ. ඔය ටී බෝනඩ් ඇක්සිඩන් වගේ.
pavithra_uk Well-known member Oct 6, 2009 53,561 22,256 113 Gotland Mar 16, 2026 #8 ඇමරිකන් යුද බලය සමග ගැටෙන්න චීනය සුදානම් නෑ කිව්ව එකෙන් හෙළයෝ උදහසට ලක් වෙලා ද
pazzy12 Well-known member Feb 16, 2011 5,586 6,907 113 Gedara Mar 16, 2026 #9 Anathai said: mu okkoma CCTV makuwa wesaawa.. pawu e kollage mulu jeewithema anudru kala. adatath anda uda. oya case eka nisai muta kawadaawath SL politics wala udata enna bari... oya case ekata thawama court eke yanawa Click to expand... ජීප් එකත් මකන්න ඇති නේද
Anathai said: mu okkoma CCTV makuwa wesaawa.. pawu e kollage mulu jeewithema anudru kala. adatath anda uda. oya case eka nisai muta kawadaawath SL politics wala udata enna bari... oya case ekata thawama court eke yanawa Click to expand... ජීප් එකත් මකන්න ඇති නේද