මේ දවස් වල පීක් එකේ තියෙන IT කම්පැනීස් ! කස්ටිය දාමුද බලන්න දන්න ඒවා. ?
itguy Active member Sep 3, 2009 736 40 28 Dec 31, 2016 #1 මේ දවස් වල පීක් එකේ තියෙන IT කම්පැනීස් ! කස්ටිය දාමුද බලන්න දන්න ඒවා. ?
Y your_love Well-known member Apr 7, 2012 14,118 1 11,129 113 Dec 31, 2016 #2 Dan WSO2 Bahalada ban? Issara nan Pattama Company ekak Lankwe tibba Reactions: itguy
A androlanka Well-known member Aug 5, 2014 3,179 1,416 113 Dec 31, 2016 #3 Aranchi widiyata MIT dan tikak case.. Cakelabs thamay hodatama form wela yanne Reactions: itguy
itguy Active member Sep 3, 2009 736 40 28 Dec 31, 2016 #4 your_love said: Dan WSO2 Bahalada ban? Issara nan Pattama Company ekak Lankwe tibba Click to expand... Ade WSO2 and Ekema WSO2-Telco danna amathaka wuna poll eka edit karanna danne ne bans..
your_love said: Dan WSO2 Bahalada ban? Issara nan Pattama Company ekak Lankwe tibba Click to expand... Ade WSO2 and Ekema WSO2-Telco danna amathaka wuna poll eka edit karanna danne ne bans..
HANDY.MERLIN Well-known member Aug 14, 2013 1,183 423 83 Dec 31, 2016 #6 androlanka said: Aranchi widiyata MIT dan tikak case.. Cakelabs thamay hodatama form wela yanne Click to expand... MIT case kiyanne wada wadi neda??? sal hoda kathawak man nam ahala thiyenawa.. Reactions: itguy
androlanka said: Aranchi widiyata MIT dan tikak case.. Cakelabs thamay hodatama form wela yanne Click to expand... MIT case kiyanne wada wadi neda??? sal hoda kathawak man nam ahala thiyenawa..
HANDY.MERLIN Well-known member Aug 14, 2013 1,183 423 83 Dec 31, 2016 #7 itguy said: Ade WSO2 and Ekema WSO2-Telco danna amathaka wuna poll eka edit karanna danne ne bans.. Click to expand... WSO2 nam saddayak ne, Telco nam patta wada ...Wada walata hariyanna employees la nathi kathawak kiyanawa ,recruitments yayi eketh habai..
itguy said: Ade WSO2 and Ekema WSO2-Telco danna amathaka wuna poll eka edit karanna danne ne bans.. Click to expand... WSO2 nam saddayak ne, Telco nam patta wada ...Wada walata hariyanna employees la nathi kathawak kiyanawa ,recruitments yayi eketh habai..
itguy Active member Sep 3, 2009 736 40 28 Dec 31, 2016 #10 basunnaha said: LSE Click to expand... Only for IT support staff wage neh...