මේ දවස් වල පීක් එකේ තියෙන IT කම්පැනීස් !

පීක් IT කම්පැනීස්

  • Virtusa

    Votes: 10 26.3%
  • Pearson

    Votes: 3 7.9%
  • MIT

    Votes: 3 7.9%
  • IFS

    Votes: 2 5.3%
  • ExileSoft

    Votes: 0 0.0%
  • CakeLabs

    Votes: 12 31.6%
  • 99X

    Votes: 6 15.8%
  • Zone24

    Votes: 2 5.3%
  • Ebuilder

    Votes: 0 0.0%
  • Navantis

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    38
  • Poll closed .

itguy

Active member
  • Sep 3, 2009
    736
    40
    28
    මේ දවස් වල පීක් එකේ තියෙන IT කම්පැනීස් !

    කස්ටිය දාමුද බලන්න දන්න ඒවා. ?
     

    HANDY.MERLIN

    Well-known member
  • Aug 14, 2013
    1,183
    423
    83
    Ade WSO2 and Ekema WSO2-Telco danna amathaka wuna poll eka edit karanna danne ne bans..

    WSO2 nam saddayak ne, Telco nam patta wada ...Wada walata hariyanna employees la nathi kathawak kiyanawa ,recruitments yayi eketh habai..
     

    itguy

    Active member
  • Sep 3, 2009
    736
    40
    28
    තැන්ක්ස් ඔක්කෝගෙම කමෙන්ට්ස් වලට .