xiaomiපොකෝ
වෙන ඉතින් ගන්න දෙයක් නෑනේ ඒ ගානට,. හරි හමන් එකකට ඕක තමා තියෙන්නේ. බැටරිය නම් සුපිරි, වයිෆයි වලින් දවස් 3ක් පුළුවන්.xiaomi
epaam akeewa kenek needa mee
kohomada bro
phone eka
mamath ganna hithan inne
30ta aduwen na neda? 35k wage?පොකෝ
මම 64 ගත්තේ 27,900ට. 128 එක ගතහැකි 31කට,30ta aduwen na neda? 35k wage?
kawadai?මම 64 ගත්තේ 27,900ට. 128 එක ගතහැකි 31කට,