මේ පෝන් වලින් ගන්න හොඳ එක මොකක්ද ? mewagen 4G FDD & TDD support karana ewa monawada ? 
Xiaomi Poco X3 NFC Global M2007J20CG 128GB 6GB RAM
https://www.phonegg.com/phone/13907-Xiaomi-Poco-X3-NFC-Global-M2007J20CG
https://www.gsmarena.com/xiaomi_poco_x3_nfc-10415.php
Xiaomi Redmi Note 9S (m2003j6a1g) 6GB/128GB
https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_9s-10147.php
Xiaomi Mi A2 Lite Dual M1805D1SG 4GB/64GB
https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_a2_lite_(redmi_6_pro)-9247.php
Huawei nova 7i (jny-lx2) 8GB/128GB
https://www.gsmarena.com/huawei_nova_7i-10058.php
***Xiaomi Mi A2 Lite Dual M1805D1SG 4GB/64GB
phone eka kudayi.use karanna amaru na.
***Huawei nova 7i (jny-lx2) 8GB/128GB
ram eka 8GB. price 42k
please help friends ???

Xiaomi Poco X3 NFC Global M2007J20CG 128GB 6GB RAM
https://www.phonegg.com/phone/13907-Xiaomi-Poco-X3-NFC-Global-M2007J20CG
https://www.gsmarena.com/xiaomi_poco_x3_nfc-10415.php
Xiaomi Redmi Note 9S (m2003j6a1g) 6GB/128GB
https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_9s-10147.php
Xiaomi Mi A2 Lite Dual M1805D1SG 4GB/64GB
https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_a2_lite_(redmi_6_pro)-9247.php
Huawei nova 7i (jny-lx2) 8GB/128GB
https://www.gsmarena.com/huawei_nova_7i-10058.php
***Xiaomi Mi A2 Lite Dual M1805D1SG 4GB/64GB
phone eka kudayi.use karanna amaru na.
***Huawei nova 7i (jny-lx2) 8GB/128GB
ram eka 8GB. price 42k
please help friends ???