ඩුබායි වල තියෙනවා බන් US Canada වල Use කරපු Laptops, Desktops එහෙම ගන්න. ඒවගේ Quality එක සුපිරි. සාජා අජ්මාන් පැත්තේ පක්කෝ Shops දාගෙන තොග ගානට පාවිච්චි කරපු ඒවා විකුනනවා හෙන ලාබෙට. හැබැයි බන් 90% units පට්ට හොඳ ඒවා. උන් මාස 3 මාස 6 warranty පවා දෙනවා. US වල ඒවා මෙහේට එනවා මෙහේ පට්ට ගහන ඒවා අපේ රටවල් වලට යවනවා. ඕක තමයි වෙන්නේ. හැබැයි මෙහේ පට්ට ගහලා ලංකාවට යවන ඒවා නම් ඉතින් කතා කරලා වැඩක් නෑ. හප තමයි.ලෝකෙම තියෙන කුණු ගොඩවල් ටික අන්තිමට මෙසිරිලකට

Laptop nama dan mehe sawal walin ekathu karana ganata used dump lankawata enawa. ath samahara awa AC karapu shop wala thiyan premium price walata wikinenawa. Dubai refurbished, E-waste thama meheta dump karanne, habayi use karanna puluwan business grade laptop nam, ath refurbished awa quality naha, paint karala, port athule pawa paint wadila. Minissu danne naha mewa paint karapu jarawal kiyala, dakkama brandnew wage thibunata gu godawal, wadi ganan deela aran yanawa. ports gawa markings (labels) makila nam, nathnam awapaint gahapuwa.

@Amith0424 අඩේ මේක බලපන්කො![]()
ahu una thana kiyahan puluwannam. (PM hari) siraawata genuine karana ekek nathi tharam. issara pita penuma market karala ange gahuwe na. aapu widiyatama badu dunna minissu rawatanne nathiwa. gaththa eka kohomath dannawa refurbished kiyala. aawa company eke idan balanna puluwankama thibba. dan inna horu thiyena kunu kamata kunu genalla brandnew wage denne.Laptop nama dan mehe sawal walin ekathu karana ganata used dump lankawata enawa. ath samahara awa AC karapu shop wala thiyan premium price walata wikinenawa. Dubai refurbished, E-waste thama meheta dump karanne, habayi use karanna puluwan business grade laptop nam, ath refurbished awa quality naha, paint karala, port athule pawa paint wadila. Minissu danne naha mewa paint karapu jarawal kiyala, dakkama brandnew wage thibunata gu godawal, wadi ganan deela aran yanawa. ports gawa markings (labels) makila nam, nathnam awapaint gahapuwa.
Bulk ganna epai ganna ekekසොක්මන් එකෙ බලන්න අඩුවට ඔෆිස් වල එවා වෙන්දේසි කරනවා ඒවා අරන් විකුනන්නේ