මේ ලඟදි කොල්ලා කෝච්චියට පනින්න ගියා

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    ivvZhDq.jpeg
     
    • Haha
    Reactions: wissnshaftler

    Mali2009

    Well-known member
  • May 20, 2009
    1,833
    1,521
    113
    කොල්ලා කියන්න එපා බන් කොල්ලොන්ට හරි නෑනෙ..



    ඒක හරියට නිකං කෙල්ලෙක් තමන්ගෙ කොලුවා ගැන කිව්ව වගේ නේ ?


    ඇත්තටම GAY PARTNERS ලා ගැන කියන්නෙ කොහොමද ?
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    ඌව counselor කෙනෙක් ගාවට එක්කන් ගියානම් හරි, underlying mental issues නැතුව සාමාන්යෙන් කෝච්චි වලට පනින්න යන්නැහැනේ මිනිස්සු
     
    • Sad
    Reactions: tupac97

    Absolute Zero

    Well-known member
  • Mar 31, 2015
    13,452
    1
    17,244
    113
    −273.15°C
    එකෙක් එක්ක ඉන්නේ නැති කම නේ වෙලා තියෙන්නේ උඹ.
    උඹ වේසකමේ යනවා නේ පාට්නර් කෙනෙක් ඉන්දැද්දිත්.
     

    jabok

    Well-known member
  • Oct 14, 2023
    1,025
    1,014
    113
    කොල්ලා කියන්න එපා බන් කොල්ලොන්ට හරි නෑනෙ.. (2)
    wishesha awashyatha sahitha ekek nisa wena mokuth kiyanne ne
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    එකෙක් එක්ක ඉන්නේ නැති කම නේ වෙලා තියෙන්නේ උඹ.
    උඹ වේසකමේ යනවා නේ පාට්නර් කෙනෙක් ඉන්දැද්දිත්.

    mama ehema giye na ban. man trip ekak yanawa kiwwa kiyala thama ehema karaganna haduwe. mathak wenakotath wewulanawa mawa
     

    Dead Cupid

    Well-known member
  • Aug 12, 2008
    2,639
    6,843
    113
    එකෙක් එක්ක ඉන්නේ නැති කම නේ වෙලා තියෙන්නේ උඹ.
    උඹ වේසකමේ යනවා නේ පාට්නර් කෙනෙක් ඉන්දැද්දිත්.
    පුදුම පුකේ අමාරුවක් තියෙන්නේ බන්.........
     
    • Like
    Reactions: Absolute Zero

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    මාත් එක්ක රන්ඩු වෙලා මූ කෝච්චියට පනින්න හැදුවා. මට තාමත් නිදාගන්න ගියාම PTSD වගේ
    කැරියා කොට කොට ගිහින් අන්තිමට කෙහෙල් ගහට කෙටුවා නේද? උඹට දැන් ඕකව අත ඇරගන්න බැරිවෙනවා 🤭 🤭
     
    • Wow
    Reactions: tupac97

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    කැරියා කොට කොට ගිහින් අන්තිමට කෙහෙල් ගහට කෙටුවා නේද? උඹට දැන් ඕකව අත ඇරගන්න බැරිවෙනවා 🤭 🤭

    ane manda ban man uwa atha arinna haduwe na eth mu pissu natanawane
    ඕවාට බය වෙන්න එපා යකෝ. ඌ උඹව කොන්ට්‍රෝල් කරන්න ඔහොම කරන්නෙ. Manipulation කියන්නෙ ඕකට.

    Mu nam ehema nemei ban. serious mokada eka parak panadol beela hospital hitiya
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf