අයියලා ඔක්කෝටම ගොඩක් පිං සහ ස්තුතියි.. ඔක්කෝම දීලා තියන advice ටික සෑහෙන්න වටිනවා.. මං බෝඩ් වෙන්න හිතුවා.. නැත්තම් මේක කරන්න අමාරැයි.. අම්මත් හා කිව්වා..
මං නෙස්ට් shy එකේ result දානම්අනිවා මේ වෙලාවේ මේ උපදෙස් ටික රත්තරං වගේ
උණුසුම් සුභ පැතුම්! එල එල...




modayek wage kiya wanna epa geri musalaya....