Lol saran andinawada?
උඹේ අම්මට හුකලා ගෙදර යන ගමන්දෙහි බීල යනගමන්ද @2osama
හම්මට, හාමුට බැන්නම මුට ෆයෙර් වෙන තරන් , ඩිජිටල් පක්ෂයෙන් සැරටම ගෙවනවා වගේඋඹේ අම්මට හුකලා ගෙදර යන ගමන්
අනුන්ගේ සීනි කිරණවට ද අනුර අයියා උබලට ගෙවන්නේහම්මට, හාමුට බැන්නම මුට ෆයෙර් වෙන තරන් , ඩිජිටල් පක්ෂයෙන් සැරටම ගෙවනවා වගේ![]()
![]()
@2osama ge ammata salakapu nisa hondatama ridila lolඋඹේ අම්මට හුකලා ගෙදර යන ගමන්
ඡන්ද කොහොමත් තියනවා මුලින්ම එන්නේ ජනාධිපතිවරණය පුළුවන් නම් පච අනුරට දිනලා පෙන්වන්න කියන්න@2osama ge ammata salakapu nisa hondatama ridila lol
යසයි යසයි , ඇගට නොදැනිම හාමුගේ පුස් ඇට වල්ලට වහ වැටුන නේත අලුත් ඩිජිටල් පක්ෂේ මොනවද විස්තර හිරිකොතේ අපතයෝඅනුන්ගේ සීනි කිරණවට ද අනුර අයියා උබලට ගෙවන්නේ
තොපි වගේ හරක් ඉන්න කන් 3% තුන තමා![]()
Kalagedi, lampuwo sure nathi nisa result eka manipulate karanna puluwan Lolඡන්ද කොහොමත් තියනවා මුලින්ම එන්නේ ජනාධිපතිවරණය පුළුවන් නම් පච අනුරට දිනලා පෙන්වන්න කියන්න![]()
පච අනුරගේ ගේ ඇටේ කටේ දාගෙන අනිත් එවුන්ගේ ඇට ගැන හොයනවා JVP පොන්නයායසයි යසයි , ඇගට නොදැනිම හාමුගේ පුස් ඇට වල්ලට වහ වැටුන නේත අලුත් ඩිජිටල් පක්ෂේ මොනවද විස්තර හිරිකොතේ අපතයෝ![]()
මූත් අපේ යා පයිය වගේmuth kiwwa neh dewani aka hambu wenne na kiyala