මේ සොෆ්ට්වෙයා එක හොයාගන්න ඕනෙ !

thisNameIsForElakiri

Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,674
    10,267
    113
    අපෙ ස්ක්‍රීන් එකේ ප්ලේ වෙන ඕනෙ වීඩියෝ එකක් ඩවුන් කරගන්න පුලුවන් විදියක් ඕනෙ! කලින් පාවිච්චි කලේ zed කියන extention එක, අලුතෙන් ඩව්න්ලෝඩ් කරගන්න බෑ remove කරල!
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,674
    10,267
    113

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,658
    68,001
    113
    Screenshot-2026-02-12-151033.png
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,983
    1
    9,805
    113
    Gampaha
    නෑ නෑ institute එකේම සයිට් එක
    institute karayanta wenama server na. oka backend eken popular streaming site ekaka thiyenne. godak welawata YT ma thama thiyenne. nath nam zoom eken karapuwama ekema link thiyenne.
    chrome eken f12 gihin media wala balapan stream wena links