මේ porn සයිට් එකේ වීඩියෝ pc එකට download කරගන්නේ කොහොමද ?

Mr.Mark

Active member
  • Jul 23, 2018
    163
    171
    43
    Marketing...
    මගේ නොවෙයි බොසා මේ සයිට් එක . අපේ කොල්ලෙක්ට බලන්න වීඩියෝ එකක් download කරලා යවන්න හැදුවෙ . ඒකයි . මේ සයිට් එකේ ad ගොඩක් තියෙනවා . ෆෝන් එකෙන් බලන්න අමාරුයි .
     

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,921
    5,088
    113
    Pandora
    Threat found

    This web page may contain dangerous content that can provide remote access to an infected device, leak sensitive data from the device or harm the targeted device.

    Threat: JS/Packed.Agent.N suspicious application

    Access to the web page has been blocked. Your computer is safe.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Threat found

    This web page may contain dangerous content that can provide remote access to an infected device, leak sensitive data from the device or harm the targeted device.

    Threat: JS/Packed.Agent.N suspicious application

    Access to the web page has been blocked. Your computer is safe.

    Ad blocker ekak nadda?
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,993
    2
    15,748
    113
    http://pornxnow.me/ මේ සිංහල වැල සයිට් එකේ වීඩියෝ කොහොමද pc එකට download කරගන්නේ.
    මගෙ නම දැක්කම මොකක්ද කරන්න ඕන කියල දන්නවා නේද බං? Drive එකෙන් PC එකට බා ගනින්.
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    http://pornxnow.me/ මේ සිංහල වැල සයිට් එකේ වීඩියෝ කොහොමද pc එකට download කරගන්නේ.

    WhatsApp Image 2024-11-08 at 09.43.54_4ef4b3c2.jpg
     
    • Haha
    Reactions: 5tech

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,986
    13,887
    113
    🤍
    ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න එපා . පව් පිරෙනවා
     
    • Love
    Reactions: EVC

    nevertheless

    Active member
  • Feb 28, 2020
    154
    153
    43
    Bandaragama
    http://pornxnow.me/ මේ සිංහල වැල සයිට් එකේ වීඩියෝ කොහොමද pc එකට download කරගන්නේ.
    JDownloader kiyal opensource software ekk tynwa.. eken godk sites wala videos download karagnna puluwan, youtube playlists unath puluwan

    Tawa wdihak, tami. mekanam firefox (Page infor ) (ShortCut : Ctrl + i) ita pase eke tyna media tab ekk tynwa.. ethanin media type eka sort kara gnna puluwan, smahara video walta direct link ekk tynwa.. save karagnna puluwan. eth hama ekkma ba.

    VLC eken network stream use karalath smahara ewa save karagnna puluwan, (samhara welwta wadayk)