වමනෙට ආව ඔඊeeya, friedrice ekka beer mix karala bonne,mudukku haththa
හ්ම්ම්වමනෙට ආව ඔඊ
Bonawa kiyala pennana haduwe habai
ඒක අමානුෂික උනත් නැතත් අරුට කිරියේ එහෙම කමෙන්ට් එකක් දාන්න අයිතියක් තියෙනවාහ්ම්ම්
ඒ මිනිස්සුන්ට බොන්න අයිතියක් තියනවා ,gender expression එකට අයිතිය තියනවා, ඒක social media වල දාන්නත් අයිතිය තියනවා.
හැබැයි social media වල යන දෙයක් දැකල එක අප්පිරියයි කියල එක පිළිබද social media වල දාන්න ඔයාටත් අයිතිය තියනව
හැබයි ඔතන තියන ප්රශ්නේ video එකකුත් එක්කම එකේ අප්පිරියාව පිලිබදව social media වල දාන එක "මානුශිකද" කියන එක
kiriya = social mediaඒක අමානුෂික උනත් නැතත් අරුට කිරියේ එහෙම කමෙන්ට් එකක් දාන්න අයිතියක් තියෙනවා
comment එක නිසා video එකේ අයට වෙන හානිය දශමෙකින් හරි වැඩි වෙනවාඒක fb වීඩියෝ එකක් නේවේද බන්
eeya, friedrice ekka beer mix karala bonne,mudukku haththa