මොකද කියන්නෙ...පුලුවන්ද කියන්න:)

WwW.lk

Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    මොකද කියන්නෙ...පුලුවන්ද කියන්න:)

    39094_1336827430842_1535812954_30747643_2284206_n.jpg
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    කෙල්ලෝ පණදීලා ආදරේ කරනවා, කොල්ලෝ එහෙම නෑ, බූට් එක තියලා මාරුවෙනවා:cool:
    ඕකෙ අනික් පැත්ත වෙන්නෙ නැද්ද මචන් මට ඕකෙ අනික් පැත්ත විදවන්න වෙලා තියනව මචන්
     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    කෙල්ලෝ පණදීලා ආදරේ කරනවා, කොල්ලෝ එහෙම නෑ, බූට් එක තියලා මාරුවෙනවා
    and...................
    කොල්ලෝ පණදීලා ආදරේ කරනවා,කෙල්ලෝ එහෙම නෑ, බූට් එක තියලා මාරුවෙනවා
     

    migaramk

    Well-known member
  • Jul 4, 2007
    22,458
    3,276
    113
    https://www.facebook.com/Migaramk.Exclusive
    ඕකෙ අනික් පැත්ත වෙන්නෙ නැද්ද මචන් මට ඕකෙ අනික් පැත්ත විදවන්න වෙලා තියනව මචන්

    එක එක අයට වෙනස් අත්දැකීම් තියෙනවානේ, මම කිව්වේ මම දැකපුදේ....
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    samawenna mama issarawela oya dee una karunakarala puluwanda kiyanna eka danaganne kohomada kiyala act karanawa kiyala:(

    ehema ACT karana ewun anduraganna puluwan nam mechchara kollo duk windinne neha ban :baffled: godakma kalin affairs 2k 3k or eeta wedi gaanak tibba kellot ekka podadk parissamin :)
     

    buura

    Member
    Jun 9, 2010
    2,275
    104
    0
    My Computer
    අනේ මන්දා... දැන් ඉන්න එකට වඩා හොද එකක් දැක්කහම දෙගොල්ලගෙම පන යනවා:lol: