මොනිටර් ඔස්තාර් ලා එන්ඩෝ

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,873
    23,560
    113
    ඇයි බන් එච්චර ලොකු එකක්?
    Table එකක තියන් ලඟ ඉදන් වැඩ කරන්න ලොකු වැඩියිනෙ.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    kingcharith

    Well-known member
  • Aug 18, 2018
    611
    681
    93
    Mama use karanne U2723QE model eka. Colours nam supiri. Ekama aula 4K set wenne na Netflix wala . Mona magulakda manda
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    Mama use karanne U2723QE model eka. Colours nam supiri. Ekama aula 4K set wenne na Netflix wala . Mona magulakda manda
    Desktop try karapan netflix

    Mama use karanne U2723QE model eka. Colours nam supiri. Ekama aula 4K set wenne na Netflix wala . Mona magulakda manda
    meka kohenda gatte lankawe?
    ------ Post added on Nov 12, 2023 at 6:09 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG