mehemai seen eka , issella kiyanna ona oya dapu detail eke spellings mistake godak thiyanawa , uba oya course eke add eken copy past karanag , kiyanna thiyenne bohoma kanagatui kiyala thama.
you need at-least fallowing requirements for mobile phone repairing
1 electronic knowledge (basic for L2 repairing, advanced for L3/L4 )
2 IT knowledge HW/SW (some basic programming skills )
3 experience handling BGA, SMD rework stations.
but dont be negative you can learn , 2000DH meens small amount.
course ekata gihin balapan . passe lankawata awith kohe hari hoda shop ekaka train weyan. ubata 50 nag hoyanna bariwei ikmanin. but you can try .
mata mathaka widiyata ubata hoda IT qualification thibuna neda? IT paththata bahapanko, PC repaircenter ekak wage dapan podiyata , add ekak dala visit karala service eka denna puluwan widiyata hadaganin. i think its better ,
why Im saying this ,
I was in UAE 2008-2009 working for Cellucom in there repair centers ( ask someone about Cellucom who knows that age ). dan deiiyane kiyala palathuru kadeka wada karanawa
Good luck , help eka ona unoth pm ekak dapan
eth oya gedetta gihin pc hadana eka nam anatha wena case ekak. eeta hondayi phone repairing. godak ewa parts replace karanna nam ithin schematics download karala karanna puluwan.
amaru ekak nam ithin wintec hari bamba hari geniyanna puluwan.
eth oya pc repair nam ithin mama danna tharamin loku adayamak na hamotama.

mokada okata loku tharagayak thiyana nisa.


මො