Questions මොබිටෙල් රවුටර් උදව්වක් ඕනෙ

lilman

Well-known member
  • May 10, 2009
    41,183
    54,934
    113
    Colombo
    Signal tiyanawanam awlak na.signal adui nam ubata oka charge ekata gahagena mayi use karanna wenne.battery bahinawa ikmanata. :yes:
     

    lakki

    Well-known member
  • Mar 18, 2007
    3,963
    283
    83
    Signal tiyenawanam aulak Naha mat use karanawa habai Huawei eka newei denne wena brand ekak
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    Battery paya kiyk thiynwd bn

    gatta alutha nam godak wela use karanna puluwan bng
    signal strength ekai, connect wena devices gaanai anuwa eka wenas wenawa
    Full signal, 1 device connect nam ubata 6-8 hours wage puluwan
    mama dan kammali kamata wallplug walata gahala charge kala
    dan nam battery eka idimli tiyenne
    awurudu 4k plus wage daily drive eka widihata use kala
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    isuruprabhath

    Active member
  • Jul 20, 2016
    560
    184
    43
    27
    Makandura
    gatta alutha nam godak wela use karanna puluwan bng
    signal strength ekai, connect wena devices gaanai anuwa eka wenas wenawa
    Full signal, 1 device connect nam ubata 6-8 hours wage puluwan
    mama dan kammali kamata wallplug walata gahala charge kala
    dan nam battery eka idimli tiyenne
    awurudu 4k plus wage daily drive eka widihata use kala
    Thanks bn ❤️🔥