Machanla, mobitel router ekk ganna kiyla baluwe. Me dwswla portable router ek withralu thiyenne. Portable ek hodaida signal awl cases ehema thiynwd?
Use krna ewn help ekk dihalla
Use krna ewn help ekk dihalla
6000k kiwwa bn 50gb package ekth ekkama (router ek 4000 + refundable deposit ek 2000)Bump
Kiyada BN portable eka...
Thanks machooSignal tiyanawanam awlak na.signal adui nam ubata oka charge ekata gahagena mayi use karanna wenne.battery bahinawa ikmanata.![]()
Battery paya kiyk thiynwd bnhuawei model eka hodai
man gaawa tiyenawa E5573s-320 model eka
Battery paya kiyk thiynwd bn
Thanks machanSignal tiyenawanam aulak Naha mat use karanawa habai Huawei eka newei denne wena brand ekak
Thanks bngatta alutha nam godak wela use karanna puluwan bng
signal strength ekai, connect wena devices gaanai anuwa eka wenas wenawa
Full signal, 1 device connect nam ubata 6-8 hours wage puluwan
mama dan kammali kamata wallplug walata gahala charge kala
dan nam battery eka idimli tiyenne
awurudu 4k plus wage daily drive eka widihata use kala
Mobile signals router signals dekk nemed bnparana phone ekak hoyan hotspot daganin
mobitel support any phones it was regular mobile simMobile signals router signals dekk nemed bn