යන්තර,මන්තර,බන්දන ගුරුකමක් ගැන උදව් ඕනේ

DG Gunarathna

Member
Nov 6, 2012
26
1
0
male good than female

එකක් කියන්නම් දැන් ඉන්න ගෑනුනුගෙන් 99% පට්ට වේසියෝ උබලට ඕනනම් උදාරන 1000 ක් දෙන්නම් සාක්ශිත් එක්ක රත්තරන් ටිකට මිනිස්සු ඉන්නැද්දි රත්තරන් කොල්ලො ඉන්නැද්දි කෙල්නන්ට ගැනුන්ට වෙසකම් කරන්න අයිතියක් නැ කොල්ලත් මිනිහත් ඒ වගේනම් ගැනි කරා කියන වැරැද්දක් නැ ඒත් මම දන්න සීන් තියනව කිවුවොත් අදහගන්නත් අමාරැයි මේ ගැනි මොන තරම් ගෙම් දෙනවද කියල කවුරැත් නොසිතන විදිහට ගේම් දෙන්නෙ අදහන්න බැරි තරමට දිය රෙද්දෙන් බෙල්ල කපයි මේ ලගදි මගෙ යාලුවො 10 දෙනෙක් ජිවිතෙ නැති කරගන්න තැනට ගියා මේ වෙසියො නිසා
 

Dhanushka.N

Well-known member
  • Sep 15, 2007
    5,597
    3,058
    113
    40
    කැන්ඩි...
    වැඩක් නෑ කොච්චර කලත්. ගුරුකම් කරල තියගත්තත් හිත දන්නවනෙ බන් විස්තරේ. ඊට පස්සෙ ආදරේ තරමටම වෛයිරය තමයි එන්නෙ. කොයි මිනිහටත් ඕක පොදුයි. අනික යන එකාව නවත්ත ගත්ත කියමු. අන්තිමට ජීවිතේ එපාවෙන්නෙ උබේ යාලුවට. ගුරුකම් කරන තැන් නම් දන්නෑ බන්. යන්නම ඕනෙ කියනවනම් නීතියෙන් වෙන් වෙලා දරුවගෙ භාරකාරත්වය පියට ගනින්. යාලුවගේ අම්මල ඉන්නවනේ. අනේමන්ද? උබත් සීමාවෙ ඉදගෙන වැඩකරපන් යාලුවා. අන්තිමට උබත් වැරදි කාරයෙක් වෙයි. මම ඔයවගේ පුඩි සුපිරි එකෙන්ම කලා තියෙනවා...

    :yes::yes::yes:
     

    edirijv

    Member
    Oct 6, 2011
    216
    2
    0
    machan yanna denaeka thamai hoda owa nawaththanna amarui 'this is how the wold' ekighe karumayak athi widawanna ekai
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    aniwa ban wesa ganu athare hadawatha pirisidu awanka ganu nathuwa newei,habai oka pita ope n thamai ape ewun hoyanna yanne,anna ethanai kelawenne :yes:
    Lol

    Ara gani 11 years adu kollata bandada dan na
    ------ Post added on Dec 12, 2022 at 2:22 PM
     

    kingkusa

    Well-known member
  • Nov 20, 2008
    2,556
    863
    113
    wadak na broo yana ekee yanwama thama yanna dnna kiyapan.,.. lamayawa hada ganna kiyapan kohoma hari... wena ekeke kapu indul karnna epa kiyapan
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    mokakkda ban update eka den aththata e genige :P

    Nikamata hithapalla me thread eka me dawas wala elakiri eke denmanam mona mona comments da wetenne kiyala :rofl: e kale patta set eka ona deyak ehewwahama answer lebenawa , den ehama kiyanne photo ekak dapanko kiyai :lol:
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    mokakkda ban update eka den aththata e genige :P

    Nikamata hithapalla me thread eka me dawas wala elakiri eke denmanam mona mona comments da wetenne kiyala :rofl: e kale patta set eka ona deyak ehewwahama answer lebenawa , den ehama kiyanne photo ekak dapanko kiyai :lol:
    Sirawata mul ma comment aka ganige photo aka
     
    • Like
    Reactions: 1118lakmalkumara