Ai ube wathe puwak nadda? puwak gediyak 30ine. Mulinnma meka kiyahan arthike mokakda kiyala danawada?. Masa 10k andu karapu paliyata arthike hadanna ba. Baandagra his, rata loku nayaka inne, agalum na, GSP+ na malu Europe welada polata gan na, Tea quality lose nisa wadi milata wikunanna ba. mea parashna athi kalea kauda meta masa 10kata withara kalin path weachi anduwada? na ne war ewara karala aurudu 5k thisea naya ugulakata damme kauda mona anduwada kage anduwada kiyala kiyanna one nane? Baiyoo hithan inne lankawa awilla oil walin kanija sambath walin soyan poshitha lidak haruwath salli mathuwena ratak kiyala. Mulima yatharthaya therun ganin anduwakata ba eliwena eka rayakin mulu lankawama naya iwara karala ape banda rata yawala loku adayamak labanna. Wahana walata oya kagahana un heta anidda wahanayak ganna hithalawath nathi eunne. Nikan car sale karana un wage kaghanawa?. Lankawe wahana wadi api eka pili ganna one. parata bassama eka therenawane. yam kisi deyak kiyaddi hari waradda balala katha karahan.