ඒවගේම medical condemned එකක් දාලා බයේ හමුදාවෙන් අස්වෙලා කෙනෙක් !
එහෙම නොවෙද ? එහෙම නොවේනම් ඔප්පු කරන්න !
ඒ medical condemned ගත්තේ නැහැ කියලා ගොටාභය !
informatics & IIT එකේ ගාමිණි වික්රමසිංහ පින් සිද්ධ වෙන්න ඇමරිකාවට ගිය කෙනෙක් !
අවුරුදු ගානකට පස්සේ 2005 ලංකාවට ආවා !
කලේ ආරක්ෂක ලේබම්කම !
ඕනෑම රටක ආරක්ෂක ලේබම්කම කියන්නේ පරිපාලන නිලධාරියෙක් මිසක් ! යුද්ධෙ සැලසුම් හදන මිනිහා ! නෙමේ ! ( උදාහරණයක් Ashton Carter දැන් ඉන්න ඇමරිකාවේ )
යුධ සැලසුම් හදන්නේ හමුදාවේ වෙනම ඒකයක් තියෙනවා හමුදාපති ඇතුළු ඉහලා නිලධාරීන් ඉන්න ..
ඕවා කතා කරලා මගේ කාලේ නාස්ති කරන්න බැහැ ! මෙච්චර කාලයක් ඕවා කතා කරලා එපා වෙලා ඉන්නේ ! මන් නැවතුනා !
යකෝ යුධ සැලසුම් විතරක්හදලා යුද්ධයක් දිනන්න බෑ...ඒකට අවශ්ය දේශපාලන තිරන ගන්න එක විදේශ රටවල් හැන්ඩ්ල්කරන එක, ආයුධ සප්ලයි හදාගන්න එක වගේ වැඩ ගොඩාක්තියෙනවා..........
ත්රිවිධ හමුදා එකට එකතු කරගෙන වැඩ කරන්න, රටේ අභ්යන්තර ආරක්ෂාව (සිය දිවි හානි කරන බෝම්බ මැඩලිම), බුද්ධි අංශ සේවා, කොච්චරක් තියේද?
උඹ ඔය කියන විදිහට ගෝඪාභයගේ මෙලෝ වැඩක්නැත්තම් මොන ලබ්බකට ද ප්රභාකරන් ගෝඪාව මරන්නහැදුවේ?
උඹට තරම් මොළයක් නැද්ද ප්රභාකරන්ට මේ කම්පියුටර්ඔපරේටර් මරන්න?
සරක් ෆොන්සේකාගේ සපෝටර්ලාගෙන් අහන්නේ? කෝ දැන් මේ ආණ්ඩුවේ ෆොන්සේකාට තැනක්? කැටගොඩ පස්සෙන් පන්නනවා මිසක්කෝ එයාට රටේ ආරක්ෂාව ගැන හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක්?
උඹට මම උත්තර දීලා ....ගිහින් බලපං


