යාපනය සරසවිය ඇතුළේ මහාවිරු දිනය සෑමරු හෑ&#3495

goku90

Member
Jul 25, 2017
326
107
0
යාපනය සරසවිය ඇතුළේ මහාවිරු දිනය සෑමරු හෑ&#3495

ආණ්ඩු මාරු වුනාට කොටියාගේ පුල්ලි මාරුවෙලා නැහැ වගේ :angry::angry:
 

ruchira55

Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113
    Balapanko kochchara control ekak dan thiyenawada kiyala. Issara colombo campus eketh koti kodi ussala cake kapala pahan paththu kara. Dan ewa jaffna wala witharai. Sivajilingam e welawema arrest karala awrudu 20k barapathala wada sahitha sira daduwamak deela paw nisa yanna dunna. Anna ehemai dan. Boruwata adanne nathuwa hitapan
     

    goku90

    Member
    Jul 25, 2017
    326
    107
    0

    Balapanko kochchara control ekak dan thiyenawada kiyala. Issara colombo campus eketh koti kodi ussala cake kapala pahan paththu kara. Dan ewa jaffna wala witharai. Sivajilingam e welawema arrest karala awrudu 20k barapathala wada sahitha sira daduwamak deela paw nisa yanna dunna. Anna ehemai dan. Boruwata adanne nathuwa hitapan

    හැබැයි මේ පාර පහන් පුජා අරවා මේවා කරගන්න බැරි වුනා , විග්නේශ්වරෙන් මියා වගේ හිටියේ මේ පාර :rolleyes:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113
    හැබැයි මේ පාර පහන් පුජා අරවා මේවා කරගන්න බැරි වුනා , විග්නේශ්වරෙන් මියා වගේ හිටියේ මේ පාර :rolleyes:
    Hamoma epa kiyaddi, mahinda thamai vigneshwaranta uthuru plathsabawa mal wattiyaka thiyala puuja kare. Mahinda e dawas wala vigneshwaranwa ehe plant karala thiyagena thamanta ona widiyata pawichchi kara. Eeka hariyata parliament eke TNA mp lawa unp eken control karanawa wage thamai.


    Pahan puuja karanne duka niwa ganna. Cake kapanne sathutata samaranna.


    Mona aanduwak awath uthure inna jathiwadinta prabakaranwa amathaka wenne na
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    හැබැයි මේ පාර පහන් පුජා අරවා මේවා කරගන්න බැරි වුනා , විග්නේශ්වරෙන් මියා වගේ හිටියේ මේ පාර :rolleyes:


    gota kelinma uta call karala warning ekak dunnalu. u baya wela gedara meek na. :cool:
     

    goku90

    Member
    Jul 25, 2017
    326
    107
    0
    Hamoma epa kiyaddi, mahinda thamai vigneshwaranta uthuru plathsabawa mal wattiyaka thiyala puuja kare. Mahinda e dawas wala vigneshwaranwa ehe plant karala thiyagena thamanta ona widiyata pawichchi kara. Eeka hariyata parliament eke TNA mp lawa unp eken control karanawa wage thamai.


    Pahan puuja karanne duka niwa ganna. Cake kapanne sathutata samaranna.


    Mona aanduwak awath uthure inna jathiwadinta prabakaranwa amathaka wenne na

    අප්පාටසිරි මාර ගෙම් නෙ යන්නේ මෙච්චර කරන්න පුලුවන් මහින්දට බහුතරයක් ගන්න බරි එකනෙ වෑඩේ

    gota kelinma uta call karala warning ekak dunnalu. u baya wela gedara meek na. :cool:


    සුදු ටෑන්කියක් එවනවා කියන්න ඈති