යාලුවනේ මට පොඩි උදව්වක් ඔනෙ ඔයලගෙන්.
mage ebay ekaunt ekei selar rate eka waedi karaganna oena..ekata mama dhena link ekata gihin 0.02$ wena baduwak buy karanna oana.eetapassei mama oyalage paypal ekat kredit sheyaar karannam..plies mata mei udhawwa karannakoa. Very Urgent.....

Here Is The Link
http://www.ebay.com/itm/291515121261?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649
mage ebay ekaunt ekei selar rate eka waedi karaganna oena..ekata mama dhena link ekata gihin 0.02$ wena baduwak buy karanna oana.eetapassei mama oyalage paypal ekat kredit sheyaar karannam..plies mata mei udhawwa karannakoa. Very Urgent.....


Here Is The Link
http://www.ebay.com/itm/291515121261?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649