යාලුවෙක්ගෙ ප්‍රශ්නයක් - අදහස් ටිකක් අවශ්‍යයි

pazzy12

Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    මොකක්ද්ද බලපන් මිනිහට උවමනා කරන්නෙ. කරන්න පුලුවන් දෙයක් නම් කරලා දීපන්! ඊටපස්සෙ ශේප් එකේ හලලා දාපන්
     
    • Like
    Reactions: Ryan08

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,959
    167,774
    113
    එකමත් එක රටක
    @dilann ma thread eka gana investigation ekak karapan
    කතා නායකයත් අවු 38 ක වත් එකෙක්. රැවන් කියන එකා එතකොට දැන් අවු 50ක වගේ එකෙක්.
    ඌ දැනට අවු 15 කට කලින් (35 දි) ඌට වඩා අවු 10ක් විතර experience අඩු එකෙක් මට්ටමේ ජොබක් කරන්න සුදුසු එකෙක්. ඒ කියන්නේ උගේ ඒ කාලෙත් ego එකකට වඩා අහුවෙන ජොබක් කරන්න වෙන මට්ටමේ හිටපු එකෙක්. uni ගියාට , අවු 25 ක විතර ජොබ් කරල experience තියන එකෙක් උනාට අවු 15 කට කලින් පොඩි කාලෙකට හම්බුන අවු 12ක් බාල එකෙක් ඇර ඌට උදව් ඉල්ලන්න වෙන දන්න එකෙක් නැති තරමට කිසි එකෙක් ආශ්‍රය කරන්නේ නැති එකෙක්. :rofl:
    කතා නායකයාත් අවු 15කට වැඩි දෙස් විදෙස් ඉංජිනේරු ක්ෂේත්‍රයේ අත්දැකීම ඇති, ඉතා ඉහල වැටුපකට යුරෝපිය රටක අනිත් අයටත් උදව් පදව් කරගෙන සුපොකබෝගී ජිවිතක් ගෙවන අවම පශ්චාත් උපාදියක් තිබෙන පරිණත , එහෙත් මේ වගේ සුළු ප්‍රශ්නයක් පවා එළකිරි මල්ලිලාගෙන් අදහස් අරගෙන තීරණයකට එන එකෙක්. :rofl: ;)
     
    Last edited:

    vishamacharya

    Well-known member
  • Aug 18, 2017
    880
    1,765
    93
    lets say you were 20 then ruwan was 32. and now it is 15 years later means ruwan is 47. what the fuck is ruwan doing with an engineering degree?

    must be he is a bloddy ego type and cant work anywhere
    අදහස් වලට ස්තුතියි. පිටරටවල ඉන්න ගොඩක් උන් ලංකාවේ එකෙක් අමාරුවේ වැටුනම පොඩි සප් එකක් දෙනවා. එහෙම දීල පුකේ ඇරව ගත්ත උන් නැතුවත් නෙමෙයි.

    ඒ දවස් වල මට වයස 24 විතර ඇති. ඌට 36 විතර ඇති. දැන් 50 පැනලා.

    කතා නායකයත් අවු 38 ක වත් එකෙක්. රැවන් කියන එකා එතකොට දැන් අවු 50ක වගේ එකෙක්.
    ඌ දැනට අවු 15 කට කලින් (35 දි) ඌට වඩා අවු 10ක් විතර experience අඩු එකෙක් මට්ටමේ ජොබක් කරන්න සුදුසු එකෙක්. ඒ කින්නේ උගේ ඒ කාලෙත් ego එකකට වඩා අහුවෙන ජොබක් කරන්න වෙන මට්ටමේ හිටපු එකෙක්. uni ගියාට , අවු 25 ක විතර ජොබ් කරල experience තියන එකෙක් උනාට අවු 15 කට කලින් පොඩි කාලෙකට හම්බුන අවු 12ක් බාල එකෙක් ඇර ඌට උදව් ඉල්ලන්න වෙන දන්න එකෙක් නැති තරමට කිසි එකෙක් ආශ්‍රය කරන්නේ නැති එකෙක්. :rofl:
    එහෙම වෙන්නත් පුළුවන් නැත්තම් දන්නා කියන හැමෝගෙන්ම උදව් ඉල්ලලා අන්තිමට ඉතුරු වෙච්ච අය හොයනවා වෙන්නත් පුළුවන්.

    එකම දේ ඒ දවස් වල මගේ break-up එකක් තිබුන. ඒ වෙලාවේ මිනිහ සැහෙන සප් එකක් දුන්නා එකෙන් ගොඩ එන්න.
    ------ Post added on Nov 5, 2021 at 8:46 PM
     

    Mr Robot

    Well-known member
  • Oct 26, 2020
    2,392
    3,714
    113
    මොනර තැන්න
    කතා නායකයාත් අවු 15කට වැඩි දෙස් විදෙස් ඉංජිනේරු ක්ෂේත්‍රයේ අත්දැකීම ඇති, ඉතා ඉහල වැටුපකට යුරෝපිය රටක අනිත් අයටත් උදව් පදව් කරගෙන සුපොකබෝගී ජිවිතක් ගෙවන අවම පශ්චාත් උපාදියක් තිබෙන පරිණත , එහෙත් මේ වගේ සුළු ප්‍රශ්නයක් පවා එළකිරි මල්ලිලාගෙන් අදහස් අරගෙන තීරණයකට එන එකෙක්. :rofl: ;)
    @vishamacharya මේක තමයි සාදාරන පරීක්ෂණය සහ නිගමනය....
     
    • Haha
    Reactions: dilann

    don pushpe

    Active member
  • Feb 13, 2021
    115
    34
    28
    කතා නායකයත් අවු 38 ක වත් එකෙක්. රැවන් කියන එකා එතකොට දැන් අවු 50ක වගේ එකෙක්.
    ඌ දැනට අවු 15 කට කලින් (35 දි) ඌට වඩා අවු 10ක් විතර experience අඩු එකෙක් මට්ටමේ ජොබක් කරන්න සුදුසු එකෙක්. ඒ කියන්නේ උගේ ඒ කාලෙත් ego එකකට වඩා අහුවෙන ජොබක් කරන්න වෙන මට්ටමේ හිටපු එකෙක්. uni ගියාට , අවු 25 ක විතර ජොබ් කරල experience තියන එකෙක් උනාට අවු 15 කට කලින් පොඩි කාලෙකට හම්බුන අවු 12ක් බාල එකෙක් ඇර ඌට උදව් ඉල්ලන්න වෙන දන්න එකෙක් නැති තරමට කිසි එකෙක් ආශ්‍රය කරන්නේ නැති එකෙක්. :rofl:
    කතා නායකයාත් අවු 15කට වැඩි දෙස් විදෙස් ඉංජිනේරු ක්ෂේත්‍රයේ අත්දැකීම ඇති, ඉතා ඉහල වැටුපකට යුරෝපිය රටක අනිත් අයටත් උදව් පදව් කරගෙන සුපොකබෝගී ජිවිතක් ගෙවන අවම පශ්චාත් උපාදියක් තිබෙන පරිණත , එහෙත් මේ වගේ සුළු ප්‍රශ්නයක් පවා එළකිරි මල්ලිලාගෙන් අදහස් අරගෙන තීරණයකට එන එකෙක්. :rofl: ;)
    bump
     
    • Like
    Reactions: dilann

    Rochel

    Well-known member
  • Aug 26, 2016
    1,834
    645
    113
    මොනවද බං මේ වැල් බයිලා. උඹට පිටරටක යුනි එකක උපාධියක් තියෙනවලු. ඊට පස්සේ පශ්චාත් එකක් කරන්න රට ගියාලු. දැන් හොද යුරෝපියන් රටක් ඉහල වැටුපක් ගන්න ඉහල තලයක ඉන්නවලු. අරෑගේ කෝල් එක බාගෙට කතා කරලා කට් කරලා දැම්මලු.....

    මේ වගේ පරිණත එකෙක් ඇයි බං මේ මොන්ටිසෝරි ප්‍රශ්නයක් අහන්නේ...

    ඇත්තටම ලංකාවේ සා.පෙළ අසමත් මේසන් වැඩ කරන බාස්ට අත් උදව් දෙන එකෙක් උනත් මේ වගේ කේස් එකක් නියමෙට බැලන්ස් කරනවනේ.


    ( උඹට අවංකවම ඌට උදව්වක් කරන්න කැමතිනම් සහ හැකියාව තියෙනවනම් උදව්වක් කරපන්. ඒකට මේ කොල්ලගෙයි බල්ලගෙයි අදහස් වැඩක් නැහැ. )
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    :lol: උබ මෙතන උන්ගෙන් ආතල් එකක් ගන්නව වගේ මටනම් හිතෙන්නෙ, ඒත් අවුලක් නෑ, මේක කියවන එකෙක්ට හරි මේක වැදගත් වෙයි, දෙයක් කියන්නම්, උබල බොක්ක දීගෙන තමන්ගෙම සහෝදරයෙක්ට වගේ ලගම තියන් උදවු කරන එකා තමයි, උට හරි ගිය ගමන් ඉස්සෙල්ලම උබව හලල දාන්නේ සහ උබට කෙලවන්නේ.. :yes: මේවා පුතේ කට කහනවට කියන කතා නෙමෙයි... උදවු කරපල්ලා, අවුලක්ම නෑ,, හැබැයි තමන්ටත් කෙලවුන දවසක උබ උට කරා වගේ ඌත් උබට කරයි කියල හිතාගෙන උදවු කරන්නනම් එපා රජෝ.... :yes:
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    මොනවද බං මේ වැල් බයිලා. උඹට පිටරටක යුනි එකක උපාධියක් තියෙනවලු. ඊට පස්සේ පශ්චාත් එකක් කරන්න රට ගියාලු. දැන් හොද යුරෝපියන් රටක් ඉහල වැටුපක් ගන්න ඉහල තලයක ඉන්නවලු. අරෑගේ කෝල් එක බාගෙට කතා කරලා කට් කරලා දැම්මලු.....

    මේ වගේ පරිණත එකෙක් ඇයි බං මේ මොන්ටිසෝරි ප්‍රශ්නයක් අහන්නේ...

    ඇත්තටම ලංකාවේ සා.පෙළ අසමත් මේසන් වැඩ කරන බාස්ට අත් උදව් දෙන එකෙක් උනත් මේ වගේ කේස් එකක් නියමෙට බැලන්ස් කරනවනේ.


    ( උඹට අවංකවම ඌට උදව්වක් කරන්න කැමතිනම් සහ හැකියාව තියෙනවනම් උදව්වක් කරපන්. ඒකට මේ කොල්ලගෙයි බල්ලගෙයි අදහස් වැඩක් නැහැ. )
    අම්මේ ඇති යාන්තම් මම වගේම හිතන එකෙක් හරි ඉන්නවා 😁😁. උබට හිතුන ටිකම තමයි කොල්ලෝ මට හිතුනෙත්. අර ගෙදරට නයෙක් ආපු පරණ කතාවක් තිබුනේ අන්න ඒක මතක් උනා මට
     

    BumbleB

    Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    අද මමත් ඉන්නේ යුරෝපීය රටක. හොඳ රැකියාවක් කරනවා. මේ රටේ average salary එක වගේ දෙගුණයකටත් වඩා වැඩි පඩියක් මට ලැබෙනවා. පුළු පුළුවන් විදිහට මිනිස්සුන්ට උදව් කරනවා.
    මේ කිරියෙ ඉන්න අපි හැමෝම අඩි 6+ උස, අඟල් 8ක් දිග, වන් මිලියන්+ පර් මන්ත් සැලරි ගන්න, නිළියො ගොඩක් එක්ක සෙක්ස් කරන, පාරෙදි හම්බුන කෙල්ලන්ට දවසෙන් ටෝක් කර්ලා ඒනල් කරන කට්ටීය තමයි. අමුතුවෙන් විස්තර කියන්න ඕනෙත් නෑ.
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,610
    6,174
    113
    Conflict clarification : if ruwan married a doctor, why is he so desperate? 🙃🙃
    Yes

    Now the problem is you haven't had with him any contact for the last 15 years, and now you are living in a foreign country.
    So how the hell did he call your number in forigin county?
    ------ Post added on Dec 9, 2021 at 7:18 AM
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    තමන් ගැන අධිමානයෙන් පෙලෙන කෙනෙක්..අනුකම්පා කරන්න. ඒ්ත් හැටි දැනගෙන ඉන්න. මගේ කලින් බොස් ටත් ඔය කේස් ඒක තිබුනා.

    ඔක මානසික ලෙඩක් කියලා මට හිතෙන්නේ..තව කෙනෙක්ට ගරහනවා. බල්ලා මාක් දානවා..හින්ට් අරිනවා..අනිතිමට මිනිහා හැමෝගෙන්ම කැපුනා. හැබැයි මූනට පණ දෙන්න කතා කරනවා...ආත්මර්ථකාමි.

    අනිකාට හෙන ගහුවත් ඒයාගේ වැඩේ කරගන්නවා

    මම නම් බොස් ට ගරු කලා. මොකද ඒයකා තමයි මාව වැඩට ගත්තේ. උදව් කරනවා..හැබැයි මම මිනිහගේ හැටි දැනගෙන වැඩ කරනවා.