චාමචා;8400299 said:
මචන් උබ දන්නවද දන්නේ නෑ....
අපේ ගෙවල් ගාව එක හමුදාවෙ එක්කෙනෙක් හිටියා....
එයාගේ වයිෆ්ට බබෙක් හම්බුවෙන්න හිටියා....ඉතින් බබා හම්බුවෙන්න ලංවෙලා මෙයා ගෙදර ආවා... නිවාඩු අරගෙන ... ආයෙත් වැඩට යන්න තිබ්බ දවසේ තමයි බබා හම්බ උනේ...
ඉතින් අර මනුස්සයා දවස් 2ක් තව ඉඳලා වැඩට ගියේ....
පොන්සේකා මහත්තයා මොකද කලේ.... මෙයාව කෝට් මාර්ෂල් කලා නිවාඩු වැඩියෙන් ගත්තා කියලා..... මාස 6ක් හිරේ...
ඔන්න ඔහොමයි එයා අනිත් මිනිස්සුන්ට සැලකුවේ....
කළකම් පළදේ කිව්වේ කට කහනවට නෙමෙයි නේ...
ponseka hamudawe kollonta salakuwe ballonta wage. thamange gana kapa gaththa paharayek. hamudawe kollo diwi pudala gaththa jaya wikunala miniha baluwe rate janadipathi wela sapa ganna.
meyata election ekewath postal vote walin 30% wath ganna bari una
ekenma therenawa army eke aya meya ekka kochchara tharahada kiyala
mokada hama balu wadakma karane army eke