යුද්ධාධිකරණ තීන්දුවට අස්සන් නොකළා නම් එ&#3514

Deadman_Rox

Member
Jun 11, 2009
4,798
403
0
37
ඩොටේ
ehenam dana ganin uba wage internet ekata awith, mahajanathawa nomaga yawanna hadana ewun monitor karanna, CID eka kiyala ekakuth thiyenawa kiyala. uba wagema andu wirodi katha kiyala minissu nomaga yawapu kenek thamai ada hire gihin inne.

අඩෝ උම්බ සී අයි ඩී එකෙද??? අනෙ සොරි සර් :lol::lol::lol::lol::lol:

මට පුකෙනුත් හිනා යනවා යකෝ......
කරන්න පුලුවන් දෙයක් තියනව නන් කරපිය!!!දේශප්‍රේමීයා...........:oo::oo::oo:

මම මෙච්චර වෙල නරක වචනයක් කිවුවෙ නැහැ.එත් මේක නොකියා බැරි නිසා කිවුවෙ :rofl::rofl::rofl:
 

Srilankan1

Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    පරයා එලකිරි එකෙ පරණ කට්ටියට කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් අවජාතක බල්ලා.....:angry::angry::angry:

    No worries mate..

    මුන් මේ අද ඊයේ මේ දේසපාලනේ දන්න තාම කලිසමේ චු ගු කරගන්න එකෙක්.. අපි උට අනුකම්පා කරමු. ඔසි වල ඉන්න දේශප්‍රේමියෙක්නේ.. :rofl::rofl::rofl:

    ස්තුති යාළුවා මම වෙනුවෙන් කතා කරාට.. :D
     

    Deadman_Rox

    Member
    Jun 11, 2009
    4,798
    403
    0
    37
    ඩොටේ
    No worries mate..

    මුන් මේ අද ඊයේ මේ දේසපාලනේ දන්න තාම කලිසමේ චු ගු කරගන්න එකෙක්.. අපි උට අනුකම්පා කරමු. ඔසි වල ඉන්න දේශප්‍රේමියෙක්නේ.. :rofl::rofl::rofl:

    ස්තුති යාළුවා මම වෙනුවෙන් කතා කරාට.. :D

    ඕක මොකද්ද බන් ;).දැන් එලකිරි එකට අලුතෙන් එන ගොඩක් උන්ගෙ ඌෂ්නෙ වැඩියි.පිස්සො බන්!!කියන්නෙ මොනවද දන් නැහැ දාන්නෙ මොනවද දන් නැහැ.ඔහේ කියවනවා :baffled::baffled::baffled:
     

    sunandarox

    Banned
    Apr 7, 2010
    334
    26
    0
    මේක දාපු එකාගෙ අය්යව ෆොන්සෙක හිරේ දාලලු... එකයි මූ මෙච්චර මහ රජාට අදරෙ... ගොන් ආතල් ගන්න එපඩො... පුද්ගලික ප්‍රශ්නවලට... හමුදාව ගැන උම්බ දන්නෙ උම්බෙ අය්ය කියන දේවල්නෙ.. එ නිසා කටයි පුකයි වහගෙන හිටු, නෙත්තන් රෙන පුකෙන් ඉස්සො අල්ලන්න වෙයි..
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    ඕක මොකද්ද බන් ;).දැන් එලකිරි එකට අලුතෙන් එන ගොඩක් උන්ගෙ ඌෂ්නෙ වැඩියි.පිස්සො බන්!!කියන්නෙ මොනවද දන් නැහැ දාන්නෙ මොනවද දන් නැහැ.ඔහේ කියවනවා :baffled::baffled::baffled:

    අයෙත් අහලා. ඒවා කොහෙද අපිත් එක්ක නේද? :P:P:P
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    මේක දාපු එකාගෙ අය්යව ෆොන්සෙක හිරේ දාලලු... එකයි මූ මෙච්චර මහ රජාට අදරෙ... ගොන් ආතල් ගන්න එපඩො... පුද්ගලික ප්‍රශ්නවලට... හමුදාව ගැන උම්බ දන්නෙ උම්බෙ අය්ය කියන දේවල්නෙ.. එ නිසා කටයි පුකයි වහගෙන හිටු, නෙත්තන් රෙන පුකෙන් ඉස්සො අල්ලන්න වෙයි..

    හක් හක් හක් :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    මුන්ටත් විලි ලැජ්ජ නෑ රෙද්දක් ඇදගෙන ද දන් නෑ ඕව කියන්නෙ. ඔය කටවල් වලින්ම මුන් කී පාරක් SF ගෙ හොද කියන්න ඇතිද යුද්ධ කාලෙ. මහ එකාටත් ලැජ්ජාවක් නෑ, උගෙ ගෝලයොන්ටත් ලැජ්ජාවක් නෑ. හෙට අනිද්දට කරුනයි KP යි මාධ්‍ය සාකච්චාවක් තියල කියන්නත් බැරි නෑ SF උන්ට කරපුවගෙ හැටියට ඔය කරා මදි කියල.උබ ඒකත් දාපන් එතකොට කරුනා මහතා මෙන්න මෙහෙම කිව්ව පුද්ගලය වැඩක් නෑ කතාව ඇත්ත කියල.මෙ හාල් පාරුවොන්ට යුද්දෙ නිසා 1 කෑම වේලක් වත් මිස් උනාද දන් නෑ. තොපිත් බඩට නොකා පාරෙ බස් 1ක් හිර වෙවී දුක් විදින ගමන් උන්ටම කඩෙ පලයන්. ගොන් හරක්. ඔය ඔක්කොම අම්බරුවො දන්නෙ වැඩක් කලාම බඩ ඉස්සරහට දාගෙන ගිහින් පොර ටෝල්ක්ස් දෙන්න විතරයි. උබලටත් ඉතින් ඔව මැජික්. ලැජ්ජාවක් නෑ, උගෙ ගෝලයොන්ටත් ලැජ්ජාවක් නෑ. .යකො ඔය හැම එකාම කරන්නෙ උන්ගෙ බඩ වඩා ගන්න 1. හෙට UNP ආන්ඩුවක් ආවොත් ඔය බන කියන උන් ටික තමයි මුලින්ම පනින්නෙ. ඔකුන්ට පක්ශ නෑ.උන් කරන්නෙත් රස්සාවක්. උබල වගෙ ගොන් මී හරක් තමා පක්ශ අල්ලගෙන දගලන්නෙ.මුන් ජීවත් වෙල ඉන්න කන් රෙදි නැතුව හරි එක එකාට පන්දම අල්ලගෙන හොදට හම්බ කරගන්නව. බැරි වෙනකොට තමන්ගෙ පුතාට, බෑනට වැඩෙ සෙට් කරල ගෙදර නවතිනව. උනුත් කරන්නෙ උබලව රවට්ට ගෙන හම්බ කරගන්නව. උබල වගෙ ගොන් නාම්බො උන්ට නයට කහිනව. මුන් කියන ඔක්කොම දේවල් උබලට ඇත්ත. බැරි වෙලාවත් SF ජනාධිපති උනා නන් මූ මෙ වෙනකොට නයට කහින්නෙ SF ට. උබල ට ඉතින් එතකොටත් මුන් කියන එවා ඇත්ත.
    11.gif
     

    Similar threads