ubath use karanne ponsekage language ekamayi. wadagath widiyata reply danna. elakiri eke inne hoda wadagath membersla.



අපෝ ඔව්...වැදගත්කම බේරෙනවාubath use karanne ponsekage language ekamayi. wadagath widiyata reply danna. elakiri eke inne hoda wadagath membersla.









Meeva post karana wele ube ammava ekkan waren mata suratal karanna.




ubath use karanne ponsekage language ekamayi. wadagath widiyata reply danna. elakiri eke inne hoda wadagath membersla.


අනේ සුනිමල් ගොනෝ. මම කලිනුත් කිව්වා නේද එහෙම අපරාද අපේ ආණ්ඩුව කරලා නැත්තන් මොකටද බය වෙන්නේ? එන්ඩ කියපන්කො ඇවිත් පරීක්ෂණ කරලා SF කිව්වේ බොරු කියලා ඔප්පු කරන්ඩ කියපන්කො. SF හිරේ දාලා ආණ්ඩුවම දැන් උඹ වගේ ගූ හත් පොලේ ගා ගෙන ඉන්නේ.![]()
ane gono anduwa kalawaddonta baya naha. eth ponseka hadanne yuda aparada kara kiyala boru kiyala lankawe name eka kanna.




අනේ සුනිමල් ගොනෝ. මම කලිනුත් කිව්වා නේද එහෙම අපරාද අපේ ආණ්ඩුව කරලා නැත්තන් මොකටද බය වෙන්නේ? එන්ඩ කියපන්කො ඇවිත් පරීක්ෂණ කරලා SF කිව්වේ බොරු කියලා ඔප්පු කරන්ඩ කියපන්කො. SF හිරේ දාලා ආණ්ඩුවම දැන් උඹ වගේ ගූ හත් පොලේ ගා ගෙන ඉන්නේ.![]()

modayo ganan ganne naha
අනේ සුනිමල් ගොනෝ. මම කලිනුත් කිව්වා නේද එහෙම අපරාද අපේ ආණ්ඩුව කරලා නැත්තන් මොකටද බය වෙන්නේ? එන්ඩ කියපන්කො ඇවිත් පරීක්ෂණ කරලා SF කිව්වේ බොරු කියලා ඔප්පු කරන්ඩ කියපන්කො. SF හිරේ දාලා ආණ්ඩුවම දැන් උඹ වගේ ගූ හත් පොලේ ගා ගෙන ඉන්නේ.![]()

කෝ දැන් පිංගුත්තර සුනිමල්
මේ වගේ comment දැක්කම offline![]()


Need for Speed DL links thiyanawada uba gawa![]()

කෝ දැන් පිංගුත්තර සුනිමල්
මේ වගේ comment දැක්කම offline![]()
Sunimal mage janelen oluva daagena balagena innava mam eyage ammata diwa daana hati.sunimal uba wage mekema watila inna ekek newe. eyata mokak hari wadagath wadak athi







