යුබලගේ සෙලිබ්‍රිටි ක්‍රස් එක පෙන්නපම් 😌

villa pro

Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    මගෙ ටියාරා ඔනෙලි 😌🥴

    IMG_20240413_150435.jpg
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,486
    6,351
    113
    උබට මස්සිනා අරින සින් එක වගේ නෙවෙයි මචං🤣🤣
    මොකෝ උබට ඔච්චර හර්ට් වෙලා. :ROFLMAO: විහිලුවක් කරේ තොට. මට උබේ දේශපාලන මතයෙන් වැඩක් නෑ ඕයි

    මගේ නම් ඉතින් lizzy caplan තමයි
    ------ Post added on Apr 13, 2024 at 6:11 PM
     
    • Haha
    • Love
    Reactions: krisco and Cypress

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මොකෝ උබට ඔච්චර හර්ට් වෙලා. :ROFLMAO: විහිලුවක් කරේ තොට. මට උබේ දේශපාලන මතයෙන් වැඩක් නෑ ඕයි

    මගේ නම් ඉතින් lizzy caplan තමයි
    ------ Post added on Apr 13, 2024 at 6:11 PM
    තැන නොතැන දේශපාලනය ඇදගෙන හමින්නෙන් එපා බං
    Topic එකේ කථා කරලා තියෙද්දී එකට Reply එකක් දාපන් එහෙම බැරිනම් කෝට් කරලා හැමන්නේ නැතුව ඉඳපන් 🙏
     
    • Dislike
    Reactions: chinmak

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,486
    6,351
    113
    තැන නොතැන දේශපාලනය ඇදගෙන හමින්නෙන් එපා බං
    Topic එකේ කථා කරලා තියෙද්දී එකට Reply එකක් දාපන් එහෙම බැරිනම් කෝට් කරලා හැමන්නේ නැතුව ඉඳපන් 🙏
    OK sorry. btw උබත් ඉතින් එහෙම නෙ. slk sri එකාවයි hasithayd කියන එකාවයි හැම තැන ම මෙන්ශන් කර කර උන්ගෙ මතේට මඩ ගහනව මම දැකලා තියෙනව
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Cypress and 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    OK sorry. btw උබත් ඉතින් එහෙම නෙ. slk sri එකාවයි hasithayd කියන එකාවයි හැම තැන ම මෙන්ශන් කර කර උන්ගෙ මතේට මඩ ගහනව මම දැකලා තියෙනව
    උන් මම මෙංශන් කරනවා මොකෝ උන් මාවත් මෙංශන් කරන නිසා 🤩

    නැතත් මම හිතුනොත් ඕනේ එකෙක් මෙංශන් කරනවා
    මම උබට රහල් කියලා කොහේවත් මෙංශන් කරලා නැහැ මේ වෙනකම් ම එක නිසා උබට එක අවුලක් වෙන්න විදියකුත් නැහැ කියලා මම හිතනවා
     
    • Dislike
    • Haha
    Reactions: chinmak and Mr.dark

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,486
    6,351
    113
    Transgender උන් ගැන ඔච්චර කතා වෙන්නෙ ඇයි බං දැන් 🙄
    උබලා ට්‍රාන්ස් කෙල්ලො ගහලා තියෙනවා ද? උන්ට තියෙන්නෙ පයියක් නේද?☹️උන්ට නම් ආස නෑ.
    මට ළගදි ආසාවක් ආවා ට්‍රාන්ස් කොල්ලෙකුට ගහන්න. උන්ට තියෙන්නෙ කිම්බක නේද?
    ගස්ස ගන්න ආස උන් ඇත්තෙම නැද්ද බං උබල කාට හරි සෙට් වෙලා නැද්ද එහෙම එකෙක්. තායිලන්තෙ දී ඔහොම උන් සෙට් වෙනව කියල යාළුවෙක් කිව්ව. මං බැලුවෙ ලංකාවෙදිම ගහන්න.

    උන් මම මෙංශන් කරනවා මොකෝ උන් මාවත් මෙංශන් කරන නිසා 🤩

    නැතත් මම හිතුනොත් ඕනේ එකෙක් මෙංශන් කරනවා
    මම උබට රහල් කියලා කොහේවත් මෙංශන් කරලා නැහැ මේ වෙනකම් ම එක නිසා උබට එක අවුලක් වෙන්න විදියකුත් නැහැ කියලා මම හිතනවා
    ආ අර වරුණගෙ ෆේල් ලොජික් අහලා ද කියන්නෙ? රහල් කිව්වෙ මූට නම් ඉතින් මම රහල් වෙන්න පුලුවන් ද කියලා උබේ ටිකිරි මොලේට තේරෙනව ඇති කියලා හිතනවා. මෙහෙම පොන්න ආසාවල් මට නම් එන්නෙ නෑ 😅
     
    • Love
    Reactions: 2osama