Ekth maruCrush ne ...
Ganunta baden na
Baluwa , gahuwa sitha nidahas
O den hoyagththe hiru aurudu kumariyalunehme mona adukule celeb d
2G signal 4n එකෙන් පට්ට ගේමක් දෙනවා ඉස්සර මේක බාන්නඉස්සර නම් මෙයා
![]()
මං හිතුවෙ මහින්ද කියලඉස්සර නම් මෙයා
![]()
මං හිතුවෙ මහින්ද කියල![]()

මොකෝ උබට ඔච්චර හර්ට් වෙලා.උබට මස්සිනා අරින සින් එක වගේ නෙවෙයි මචං![]()
Ela kollek hebeysirawatama mta ehema un naa.. mn unge namakwath dan na
තැන නොතැන දේශපාලනය ඇදගෙන හමින්නෙන් එපා බංමොකෝ උබට ඔච්චර හර්ට් වෙලා.විහිලුවක් කරේ තොට. මට උබේ දේශපාලන මතයෙන් වැඩක් නෑ ඕයි
මගේ නම් ඉතින් lizzy caplan තමයි
------ Post added on Apr 13, 2024 at 6:11 PM
OK sorry. btw උබත් ඉතින් එහෙම නෙ. slk sri එකාවයි hasithayd කියන එකාවයි හැම තැන ම මෙන්ශන් කර කර උන්ගෙ මතේට මඩ ගහනව මම දැකලා තියෙනවතැන නොතැන දේශපාලනය ඇදගෙන හමින්නෙන් එපා බං
Topic එකේ කථා කරලා තියෙද්දී එකට Reply එකක් දාපන් එහෙම බැරිනම් කෝට් කරලා හැමන්නේ නැතුව ඉඳපන්![]()
උන් මම මෙංශන් කරනවා මොකෝ උන් මාවත් මෙංශන් කරන නිසාOK sorry. btw උබත් ඉතින් එහෙම නෙ. slk sri එකාවයි hasithayd කියන එකාවයි හැම තැන ම මෙන්ශන් කර කර උන්ගෙ මතේට මඩ ගහනව මම දැකලා තියෙනව
Transgender උන් ගැන ඔච්චර කතා වෙන්නෙ ඇයි බං දැන්
උබලා ට්රාන්ස් කෙල්ලො ගහලා තියෙනවා ද? උන්ට තියෙන්නෙ පයියක් නේද?උන්ට නම් ආස නෑ.
මට ළගදි ආසාවක් ආවා ට්රාන්ස් කොල්ලෙකුට ගහන්න. උන්ට තියෙන්නෙ කිම්බක නේද?
ගස්ස ගන්න ආස උන් ඇත්තෙම නැද්ද බං උබල කාට හරි සෙට් වෙලා නැද්ද එහෙම එකෙක්. තායිලන්තෙ දී ඔහොම උන් සෙට් වෙනව කියල යාළුවෙක් කිව්ව. මං බැලුවෙ ලංකාවෙදිම ගහන්න.
ආ අර වරුණගෙ ෆේල් ලොජික් අහලා ද කියන්නෙ? රහල් කිව්වෙ මූට නම් ඉතින් මම රහල් වෙන්න පුලුවන් ද කියලා උබේ ටිකිරි මොලේට තේරෙනව ඇති කියලා හිතනවා. මෙහෙම පොන්න ආසාවල් මට නම් එන්නෙ නෑඋන් මම මෙංශන් කරනවා මොකෝ උන් මාවත් මෙංශන් කරන නිසා
නැතත් මම හිතුනොත් ඕනේ එකෙක් මෙංශන් කරනවා
මම උබට රහල් කියලා කොහේවත් මෙංශන් කරලා නැහැ මේ වෙනකම් ම එක නිසා උබට එක අවුලක් වෙන්න විදියකුත් නැහැ කියලා මම හිතනවා