
ඕක ෆිල්ම් එකකට දුන්නත්, ඇත්තටම දුන්නත් මහා රෙද්දක් නෙවෙයි නේ. 
ලංකාව sex ගැන search කරලා 1 ට ආව කියල තව අපේ එවුන් පුදුමත් වෙනවා.. උබල කොහොම හිතනවද දන්නේ නෑ.. මේ මගේ අදහස.. 

අනේ මන්ද බන් අපේ සමාජෙ, උන් දෙන්න කිස් කලාට අපිට මොකෝ බන්, අනිත් එක කිස් එකක් කියන්නෙ ඔච්චර ත්රෙඩ් දාන්නත් දෙයක්ද ...



අනේ මන්ද බන්.. ලිප් කිස් එකක් දෙන එක එච්චර ලොකු දෙයක් ද? fb එකෙත් හැමතැනම, ගොසිප් සයිට් ඔක්කොගෙම දාලා.. ලංකාවේ මිනිස්සුන්ට මොකද බන් මේ වෙලා තියෙන්නේ..ඕක ෆිල්ම් එකකට දුන්නත්, ඇත්තටම දුන්නත් මහා රෙද්දක් නෙවෙයි නේ.
ලංකාව sex ගැන search කරලා 1 ට ආව කියල තව අපේ එවුන් පුදුමත් වෙනවා.. උබල කොහොම හිතනවද දන්නේ නෑ.. මේ මගේ අදහස..
![]()
ඇඩෙනවා
යුරේනි කිස් එකක් දෙනව නම් මමත් යනවා යකො රගපාන්න![]()
අරූගෙ තොල හැපුවට රිදුනෙ පගෙ පපුව සිංහලු .. .

balagena inna pirisa vadilu bn e velaveනිනෝට ක්ෂණික මෝචනේ ද කොහෙද ඕයි,තොල හපද්දී වෙවුලනවා



නිනෝට ක්ෂණික මෝචනේ ද කොහෙද ඕයි,තොල හපද්දී වෙවුලනවා




................