යුවති පති ලිංගික ස්‌වභාවය මනින පොරොන්දම්

krizta

Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    ane bn uba wage moda minihek. minissu divorce wenne porandam seen nisa nevei. ay issara lankawe minissu divorce una adu ?

    1. issara lankawe godak welawata 90% pirimiya mata yapena samajayak tibune, e kiyanne gaanu kena gedara wada karanawa, pirimi kena salli earn karanawa. etakota gaanu kena pirimiya mata yapena nisa gaanu loku seen damme aduwen.

    2. issara lankawe samajaye divorce una gaaniyekuta tibuna chater salakilla. mekata baye samahara gaanu one dukak widagena hitiya. danut innawa ehema aya.

    3. lankawe divorce una gaanu kenekuta ayit parak married wenna tiyena amaru kama.

    onna oaya hetu nisa tamai issara divorce case adu. eet dan gaanu independent wela, samajaya wenas wela. itin dan godak gaanu minihata baye duk widagena inna ready na.

    kendara seen ekak metana na. vivahayakadi balanna one ara raththaran kiyapu seen tika wage ewa. natuwa kendara nevei. foreigners lage seen eka mama kaala awilla daannam.


    me tiyenne loke aduma divorce tiyena ratawal. ekak wat kendara balalada vivaha wenne ? NOPE

    :yes::yes::yes::yes:
     

    solopiz

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    1,183
    155
    63
    :lol::lol::lol::lol::lol:

    boru share karanna epa bn....
    horoscope eken kohomada kiyanne payye diga ? :lol::lol:

    agal 8 ka payyak lankawe ekek ta wat na swabhawikawa, agal 8k kiyanne 20 cm walatat wada wadiy. :lol::lol:

    hama ekama kiyanawa uge payya mechchara digai, achchara digai kiyala, eet attatama baluwama ehema kiyana ewunta tiyenne hena kota agal 5k wat nati payyak. :lol:

    oya horoscope okkoma boru. owa balala vivaha wenne lankawa, indiyawa wage prathamika mattame ratawal witarai. oya anith ratawal wala owa balannatuwa minissu hodata inne.

    anit eka owa okkoma hari gihin kaduna pawul lankawe indiyawe kochchara tiyenawada... mithya matha wapuranna epa. uba karanne pawak.

    sira machn...:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    me tiyenne loke aduma divorce tiyena ratawal. ekak wat kendara balalada vivaha wenne ? NOPE


    oya ratawala pitipasse thaamath eyaalage sanskruthiya thiyanawaa.. anika oke thiyana godak ratawala janagahanaya aduy

    menna loke divorce wadima ratawal dan aththa therenawa athi
    Capture159.jpg


    anika oyage source ekata wada mage eka wishwasa dayakay. hethuwa meka world maps site eken ganne.. balanna lankawa thiyanne aduma 10 athare saha indiyawa... me ratawaldekama porondam balana ratawal. oyaa kiwwa ratawalata wada janagahanayath wadiy

    Capture160.jpg
     
    Last edited:

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    nakath raala, oya page ekama pahalata scroll karala balanna, etanin tamai mama statistics gatte.

    ubatat eka teruna eka hodai,. divorce seen eka kendara mata padanam una deyak nevei. divorce seen eka padanam wenne, e rate sanskrutiya, nidahasa, adyapanaya, agama wage dewal mata. eet enna ennama hama ratema divorce wadi wenawa, mokada issara wage minissu kamati na duk widagena inna ekata inna amaru nam.

    dan uba kiyana widiyata USA wala okkoma ewun kendara balala married unot un divorce wenne natuwa innawa kiyalada ? HELL NO

     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    nakath raala, oya page ekama pahalata scroll karala balanna, etanin tamai mama statistics gatte.

    ubatat eka teruna eka hodai,. divorce seen eka kendara mata padanam una deyak nevei. divorce seen eka padanam wenne, e rate sanskrutiya, nidahasa, adyapanaya, agama wage dewal mata. eet enna ennama hama ratema divorce wadi wenawa, mokada issara wage minissu kamati na duk widagena inna ekata inna amaru nam.

    dan uba kiyana widiyata USA wala okkoma ewun kendara balala married unot un divorce wenne natuwa innawa kiyalada ? HELL NO


    ehenam ekama site eke statistic dekak kohomada awe nikan boru kiyanna epa thamange mathaya dinawanna... mama dala thiyanawa aduma ratawal 10th :lol::lol::lol:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    janagahanaya gana kata karanna epa bn. ubata oneda list eka lankawata wada janagahanaya wadi, eet divorce case adu ratawal wala list ekakut ?

    etana tiyena list eket population eka ratawal anuwa

    Turkey - 77 million
    Georgia - 5 million
    Libya - 6 million
    Chile - 16 million
    Jamaica - 3 million
    Guatemala - 15 million

    Sri lanka - 20 million
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    නැකැත් රාල;16304788 said:
    ehenam ekama site eke statistic dekak kohomada awe nikan boru kiyanna epa thamange mathaya dinawanna... mama dala thiyanawa aduma ratawal 10th :lol::lol::lol:

    ube list ekai mage list ekai tiyenne ekama page eke, scroll karala balapan pahalata. anit eka ube list eke unat kochchara ratawal tiyenawada lankawata wada divorce case adu eet kendara balanne nati ? :lol:

    ube job eka kendara balana eka unata apita karanna deyak na. mithya mata wapuranna epa.

    lankawa indiyawa tamai kedara balana ratawal tiyenne, itin e deka udinma tiyenna epai divorce aduma ratawal wala list eke ? :lol:

    uba tamai metana mitha mata wapuranne tamange job eka araksha karaganna saha promote karanna. lajja nadda ubata ?
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    janagahanaya gana kata karanna epa bn. ubata oneda list eka lankawata wada janagahanaya wadi, eet divorce case adu ratawal wala list ekakut ?

    etana tiyena list eket population eka ratawal anuwa

    Turkey - 77 million
    Georgia - 5 million
    Libya - 6 million
    Chile - 16 million
    Jamaica - 3 million
    Guatemala - 15 million

    Sri lanka - 20 million
    dan ithin thawa kathaawak nane lankaway indiyaway aduma 10 innawa ratawal dekama pirindam balanawa.. kathaawa echcharayne.. oyaage tharkenma oyaa paraadayne..
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    නැකැත් රාල;16304821 said:
    dan ithin thawa kathaawak nane lankaway indiyaway aduma 10 innawa ratawal dekama pirindam balanawa.. kathaawa echcharayne.. oyaage tharkenma oyaa paraadayne..

    aduma ratawal 10 atare tiyenne ube list eke, tawa list check karala balapan, ewa wala lankawa na.

    and then, hari api hitamu ube list eka hari kiyala - itin eket lankawada udama tiyena rata ? NOPE

    ehenam udama tiyena rata kendara balanne natuwa kohomada aduma divorce rate ekak tiyenne ?

    ube boru nikanma maatuu bn. ube kendare ubama tiyaganin. anit eka uba kohomada kiyanne ube list eka tamai harima list eka kiyala. anit eka eka hari unat lankawata wada udin kendara balanne nati ratawal godak tiyenawa.

    e gana uba mokada kiyanne. onna lankawa hari indiyawa hari list eke first una nam tikak hari salaka balanna tibuna. :lol:
     

    Jecob Boman

    Well-known member
  • Dec 10, 2013
    1,333
    93
    48
    homagama
    මටත් ඔය කේන්දර, නැකත් කාරයො පේන්න බෑ ඕව විශ්වාස කරන උන් පවා මම ආශ්‍රය කරන්නෑ දැක්කත් අහක බලන් යනව නොදැක්ක වගේ. නිකන් මිනිස්සුන්ගෙ මොල වලට විසබීජ දාන මිනිස්සු. මගෙත් එක්ක ඔය වගේ දෙයක් කෝලෙක් හරි කියන්න ආවොත්. කියන්න කලින්ම දෙකක් කියනව ආයිත් මූන නොබලන්න. :lol::lol::lol:
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    aduma ratawal 10 atare tiyenne ube list eke, tawa list check karala balapan, ewa wala lankawa na.

    and then, hari api hitamu ube list eka hari kiyala - itin eket lankawada udama tiyena rata ? NOPE

    ehenam udama tiyena rata kendara balanne natuwa kohomada aduma divorce rate ekak tiyenne ?

    ube boru nikanma maatuu bn. ube kendare ubama tiyaganin. anit eka uba kohomada kiyanne ube list eka tamai harima list eka kiyala. anit eka eka hari unat lankawata wada udin kendara balanne nati ratawal godak tiyenawa.

    e gana uba mokada kiyanne. onna lankawa hari indiyawa hari list eke first una nam tikak hari salaka balanna tibuna. :lol:

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: dan ehemawath kiyamu... world maps bori kiyalawath kiyamu....:lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    lankawe saha indiyawe godak vivaha siddha wenne proposal walin, ehema vivaha kadenne natte lesiyen, demawpiyo sambanda nisa.

    mama danna godak proposal walin kendara balala married una lankawe ewun innawa gedara hena wali. eet ammala awilla shape karanawa. lankawe, indiyawe divorce adu, divorce una gaaniyekuta samajaye tiyena chater salakilla nisa. indiyawe godak places wala ganiyek divorce unot e gaani ewarai. samajaye pahalama talayata watenne. lankawe divorce una ganiyek badinna kamati keeyen kee denawada. onna okai prashna tibunat divorce wenne nati hetuwa lankawe and indiaywe.

    wena ratawal wala ehema na, ekata inna bari nam happily un duk widagena inna kamati na,. divorce wela atal eke innawa.

    nakat ralata oka terenne na. :lol:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    නැකැත් රාල;16304861 said:
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: dan ehemawath kiyamu... world maps bori kiyalawath kiyamu....:lol::lol::lol::lol::lol:


    ane ponZ, map ekak daala tibuna nisa eka kohomada 100% true wenne,.
    100% true unat ko lankawa list eke 1st innawada ?
    uba wage modayek. :lol:

    mama ahala tiyena prashna walata uttara deepan puluwan nam, ube list ekenma uttara deepanko ehenam. ay lankawata wada udi ratawal godak tiyenne, eet kendara balanne nati ?
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    මටත් ඔය කේන්දර, නැකත් කාරයො පේන්න බෑ ඕව විශ්වාස කරන උන් පවා මම ආශ්‍රය කරන්නෑ දැක්කත් අහක බලන් යනව නොදැක්ක වගේ. නිකන් මිනිස්සුන්ගෙ මොල වලට විසබීජ දාන මිනිස්සු. මගෙත් එක්ක ඔය වගේ දෙයක් කෝලෙක් හරි කියන්න ආවොත්. කියන්න කලින්ම දෙකක් කියනව ආයිත් මූන නොබලන්න. :lol::lol::lol:

    ow mcn, me nakat raala wage tamnge bada purawaganna samajaye mithya matha wapurana ponsekala nisa tamai lankawa eka atakin diyunu wenne natte. ay hama ekatama kendarayak tamai mul kara ganne. :lol:

    kendara boru una ewa gana mata nam one taram proof tiyenawa.
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට
    ane ponZ, map ekak daala tibuna nisa eka kohomada 100% true wenne,.
    100% true unat ko lankawa list eke 1st innawada ?
    uba wage modayek. :lol:

    mama ahala tiyena prashna walata uttara deepan puluwan nam, ube list ekenma uttara deepanko ehenam. ay lankawata wada udi ratawal godak tiyenne, eet kendara balanne nati ?

    ara rathu wachaneta mama kamathi na onenam oyaage mawthumiya ewanna mama a wachane gana oppu karala pennannam...

    thamanta hari widihata tharka karanna bari nam tharka patan ganna epa... dogatama tharka karanna awadhya nam a wachanaya gana samawa ganna.. eeta passe katha karamu...
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    නැකැත් රාල;16304904 said:
    ara rathu wachaneta mama kamathi na onenam oyaage mawthumiya ewanna mama a wachane gana oppu karala pennannam...

    thamanta hari widihata tharka karanna bari nam tharka patan ganna epa... dogatama tharka karanna awadhya nam a wachanaya gana samawa ganna.. eeta passe katha karamu...

    ok, wachaneta sorry. dan patan gamu. ubat sorry kiyapan mother seen ekata. nattam itin ube mawtumiyata mama danatamat pennala tiyena eka kiyanna wenawa.
     

    නැකැත් රාල

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    8,047
    1,334
    113
    කන්ද උඩරට

    ok, wachaneta sorry. dan patan gamu. ubat sorry kiyapan mother seen ekata. nattam itin ube mawtumiyata mama danatamat pennala tiyena eka kiyanna wenawa.

    mama oyaage ammata waradak kiyala nane? :confused::confused:
    lankawe samastha janagahanayen porondam balanne 25% ithin kohomada list eke 1st enne? ape dewal walata garahana 75% thaama lankaawe innawa.. unduyaawe ape tharam na un monawa unath unge de agaya karanawa. a dewal piligannawa. anna ekay indiyawa lankawata udin inne.. udinma thiyana anik rate sankruthiya gana mama kisima deyak danne na,,, nodanna demaleta gihin warige naga gannawata wada e arata gana danne na kiyala kiyana eka honday... elakiri eken haa wenath marga walin mage langata handahan balawa ganna aawa aya wishaala gananakage handahan walin mama lahadi pariikshanayak kala.. a wisthara methana danna baha. onenam awith mawa munagahenna.. mama pennannam divorce wuna hamogema podu graha pihiteem thiyanawaa.. a gana igena ganna awankawama asanam enna mama pennannam..
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    නැකැත් රාල;16304954 said:
    mama oyaage ammata waradak kiyala nane? :confused::confused:
    lankawe samastha janagahanayen porondam balanne 25% ithin kohomada list eke 1st enne? ape dewal walata garahana 75% thaama lankaawe innawa.. unduyaawe ape tharam na un monawa unath unge de agaya karanawa. a dewal piligannawa. anna ekay indiyawa lankawata udin inne.. udinma thiyana anik rate sankruthiya gana mama kisima deyak danne na,,, nodanna demaleta gihin warige naga gannawata wada e arata gana danne na kiyala kiyana eka honday... elakiri eken haa wenath marga walin mage langata handahan balawa ganna aawa aya wishaala gananakage handahan walin mama lahadi pariikshanayak kala.. a wisthara methana danna baha. onenam awith mawa munagahenna.. mama pennannam divorce wuna hamogema podu graha pihiteem thiyanawaa.. a gana igena ganna awankawama asanam enna mama pennannam..

    uba kendara wiswasa karana nisa ubat ekka eka gana kata karala wadak na. uba hari kiyanawa mama na kiyanawa. echcharane wenne.

    namut mama dannawa kendara nogalapila married una aya, eet no problem. kendara wala kiyala tibuna lamayi na, awurudden marenawa, awurudu 2n daala yanawa wage ewa. namut ewa sidda une na.

    me lagadi ape building ekak haduwa. ape gedara ayat okata mama epa kiyaddid gihin welawal baluwa, tawa eka eka ewa kara. anitimedi ewa wala kiyala tibuna ewa hari giye na. godak prashna awa wada karana minissungen.

    tawa godak tiyenawa. kendara kiyanne probability ekak witarai. oke kiyana ewa hariyannat puluwan waradinnat puluwan.

    kendara wala awulak tiyena dennek married unama samahara wita, podi prashnayak awat kawru hari kiyanna puluwan aa, kendaret oka kiyala tibuna kiyala. itin eeta passe kendarema allagena un untama kelawagannawa. kendarayak nisa manasikawa watenawa.

    mage dan tiyenne rahu maha dashawada koheda ekak, godak ewun kiyala tibba igana gannawada baada enawa kiyala. eet bachelors degreeya 1st class, masters second upper. dan rahuge maha dashawa, senasuruge athuru dasahwada koheda. full atal. nikan innakota taattage business eka labuna, car ekak labuna, kellek labuna, kellat mata salli denawa illannet natuwa. rata yanawa every 3-4 months. e unata kendare tiyenne full chater kiyala me awurudde may/june wenakan