යූටියුබ් එකේ ෙලක්සේ ගත්තම නිරුවත වැඩි වැඩියෙන් පෙන්නන්නේ ඇයි බං
චැනල් කිහිපයකම දැක්කා ඔය සීන් එක
චැනල් කිහිපයකම දැක්කා ඔය සීන් එක
Last edited:
Pennana video eke time stamp eka dannako, thaniyen balan nathiwaයූටියුබ් එකේ ෙලක්සේ ගත්තම නිරුවත වැඩි වැඩියෙන් පෙන්නන්නේ ඇයි බං
https://www.youtube.com/@thilininimeshi
මුංගේ වීඩියෝ බලපංකෝ. එන්න එන්න හෙලුව පෙන්නනවා වැඩි වෙනවා ගෑණි. කලුවට අවුලක් නෑ වගේ. පරන වීඩියෝ වලයි Silver Play Button එක හම්බුනාට පස්සෙයි සැබෑ වෙනසක්
ඔයා නේද හනා සින්දු කියනකොට සොකඩේ හෙල්ලුවේකෝ
හොදට පෙන්නන වීඩියො එහෙක timestamp එක දාන්න
ඔව් ඔව් ..හරියටම බලන්නේ නැතුව අදහසක් කියන්න අමාරුයි ..කෝ
හොදට පෙන්නන වීඩියො එහෙක timestamp එක දාන්න
ඉන්නේ ඇමරිකාවේ කියහන්කෝයූටියුබ් එකේ ෙලක්සේ ගත්තම නිරුවත වැඩි වැඩියෙන් පෙන්නන්නේ ඇයි බං
චැනල් කිහිපයකම දැක්කා ඔය සීන් එක
Ko photo?යූටියුබ් එකේ ෙලක්සේ ගත්තම නිරුවත වැඩි වැඩියෙන් පෙන්නන්නේ ඇයි බං
චැනල් කිහිපයකම දැක්කා ඔය සීන් එක
Ah Thilini nam 1xbet ad promote karanna patan gattata passe thama ohoma wenna patan gatte.යූටියුබ් එකේ ෙලක්සේ ගත්තම නිරුවත වැඩි වැඩියෙන් පෙන්නන්නේ ඇයි බං
චැනල් කිහිපයකම දැක්කා ඔය සීන් එක