යෙහෝවාගේ සාක්ෂිකරුවන් & UNCLE සැම්

001flyD

Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,800
    12,724
    113
    Mahanuwara
    යෙහෝවාගේ සාක්ෂිකරුවන් & UNCLE සැම්

    QVDI7bn.jpg


    ඉස්සර මම හවසට ගිහින් කතා කර කර හිටිය අංකල් කෙනෙක් හිටියා බොර්ඩිමක් කරපු,මනුස්සයා හොඳට පොත පත කියවපු මනුස්සයෙක් නමුත් එතරම ඉංග්‍රීසි දැනුමක් නැ,දවසක් මම දැක්කා මැගසින් ගොඩක් ස්‍ටුල් එකක් උඩ තියල තියනවා,බැලින් නම් යෙහෝවාගේ සාක්ෂිකරුවන්ගේ මැගසින් වගයක්,හැම මැගසින් එකකින්ම සිංහල සහ ඉංග්‍රිසි එක තිබ්බා,මම ඇහැව්වා අංකල් මොකද මෙවා එකතු කරන්නෙ ආගමවත් මරු කරන්නද කියල :lol:? පිස්සුද පුතා මම හතර පොයට සිල් ගන්න මනුස්සයා,ඔය එක එක මැගසින් ගන්න මට සල්ලි නැ,ඔවා නිකන් දෙන්නෙ,ඉතින් මම හැම මාසයකම ගිහින් සිංහල එකයි ඉංග්‍රීසි එකයි ගෙනවා...

    මම ඇහැව්වා මොකටද කියලා,එකක් පුතා ඔවාගේ කුණුහර්ප නැ,කියලා තියන්නෙ හොඳ දෙවල්,ස්ර්වබලධාරි දෙවි කෙනෙක් නැ කියලා හිතාගන ඔවා කියෙව්වා කියලා අපට පාඩුවක් වෙන්නෙ නැ,අනික මගේ ඉංග්‍රීසි දැනුම දියුණු කරන්න තමයි ගොඩක් ඔවා කියවන්නෙ,මොකද සිංහල එක කියවලා එකේ ඉංග්‍රීසි එක බලපුවාම ගොඩක් දෙවල් තෙරුම් ගන්න පුලුවන් අමාරුවක් නැතුව,වචනත් මම ගොඩක් අලුතෙන් ඉගෙනගන්නවා,බලන්න පුතා මේ Print එකේ Quality එක ?? මේක විකුණන්න තිබ්බා නම් ඇත්තම කියක් වෙයිද ??

    අන්න බලන්න සැම් අංකල් ගේ මොලේ...:cool: කාටවත් අපහසයක් කරන්න හිතාගන නෙමෙයි ත්‍රෙඩ් එක දැම්මෙ,සියලු ආගම් වලට ගරු කරනවා...අංකල් සැම්ගේ කතාව මතක් උනා මේ දවස් වල යන ත්‍රෙඩ් දැක්කාම...
     
    • Like
    Reactions: upsideDown

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,617
    72,824
    113
    මාලඹේ
    English මලපොතේ අකුරක් බැරුව යෝහවගේ පොත් වලින් ඉගෙන ගන්න යනවලු .
    අනේ හුකේ නන්නානේ :lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,800
    12,724
    113
    Mahanuwara
    English මලපොතේ අකුරක් බැරුව යෝහවගේ පොත් වලින් ඉගෙන ගන්න යනවලු .
    අනේ හුකේ නන්නානේ :lol::lol::lol:

    මල පොතේ අකුරක් බැ කිව්වෙ කවුද බං,එ මනුස්සයා එකෙනුත් වැඩක් ගන්නවා නිකන් හම්බ වෙන නිසා,නිකන් හැම දෙයක්ම විවෙචනය කරන්න එපා බං..
     
    • Like
    Reactions: captain_douch

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,617
    72,824
    113
    මාලඹේ
    මල පොතේ අකුරක් බැ කිව්වෙ කවුද බං,එ මනුස්සයා එකෙනුත් වැඩක් ගන්නවා නිකන් හම්බ වෙන නිසා,නිකන් හැම දෙයක්ම විවෙචනය කරන්න එපා බං..

    උබ හොදට ඒ අංකල් කාරය ගැන දන්නවා වගේ.
    අනේ පලයන් යන්න පොන්ස් සිගිති මාකටින් පාරක් දාන්න ඇවිල්ලා නොන්ඩ් වෙලා :lol:
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,800
    12,724
    113
    Mahanuwara
    උබ හොදට ඒ අංකල් කාරය ගැන දන්නවා වගේ.
    අනේ පලයන් යන්න පොන්ස් සිගිති මාකටින් පාරක් දාන්න ඇවිල්ලා නොන්ඩ් වෙලා :lol:

    :( ඔව් බං මම නොන්ඩි උනා,මම අපරාදේ මාකටින් කරන්න ආවේ, ලැජ්ජයි මට දැන්
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad

    viddz

    Active member
  • Jun 29, 2011
    251
    49
    28
    යෙහෝවාගේ සාක්ෂිකරුවන් & UNCLE සැම්

    QVDI7bn.jpg


    ඉස්සර මම හවසට ගිහින් කතා කර කර හිටිය අංකල් කෙනෙක් හිටියා බොර්ඩිමක් කරපු,මනුස්සයා හොඳට පොත පත කියවපු මනුස්සයෙක් නමුත් එතරම ඉංග්‍රීසි දැනුමක් නැ,දවසක් මම දැක්කා මැගසින් ගොඩක් ස්‍ටුල් එකක් උඩ තියල තියනවා,බැලින් නම් යෙහෝවාගේ සාක්ෂිකරුවන්ගේ මැගසින් වගයක්,හැම මැගසින් එකකින්ම සිංහල සහ ඉංග්‍රිසි එක තිබ්බා,මම ඇහැව්වා අංකල් මොකද මෙවා එකතු කරන්නෙ ආගමවත් මරු කරන්නද කියල :lol:? පිස්සුද පුතා මම හතර පොයට සිල් ගන්න මනුස්සයා,ඔය එක එක මැගසින් ගන්න මට සල්ලි නැ,ඔවා නිකන් දෙන්නෙ,ඉතින් මම හැම මාසයකම ගිහින් සිංහල එකයි ඉංග්‍රීසි එකයි ගෙනවා...

    මම ඇහැව්වා මොකටද කියලා,එකක් පුතා ඔවාගේ කුණුහර්ප නැ,කියලා තියන්නෙ හොඳ දෙවල්,ස්ර්වබලධාරි දෙවි කෙනෙක් නැ කියලා හිතාගන ඔවා කියෙව්වා කියලා අපට පාඩුවක් වෙන්නෙ නැ,අනික මගේ ඉංග්‍රීසි දැනුම දියුණු කරන්න තමයි ගොඩක් ඔවා කියවන්නෙ,මොකද සිංහල එක කියවලා එකේ ඉංග්‍රීසි එක බලපුවාම ගොඩක් දෙවල් තෙරුම් ගන්න පුලුවන් අමාරුවක් නැතුව,වචනත් මම ගොඩක් අලුතෙන් ඉගෙනගන්නවා,බලන්න පුතා මේ Print එකේ Quality එක ?? මේක විකුණන්න තිබ්බා නම් ඇත්තම කියක් වෙයිද ??

    අන්න බලන්න සැම් අංකල් ගේ මොලේ...:cool: කාටවත් අපහසයක් කරන්න හිතාගන නෙමෙයි ත්‍රෙඩ් එක දැම්මෙ,සියලු ආගම් වලට ගරු කරනවා...අංකල් සැම්ගේ කතාව මතක් උනා මේ දවස් වල යන ත්‍රෙඩ් දැක්කාම...

    Try again bro. wena mokuth unrealistic gothapu katha nadda
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad