තේ බොන්න හරි කන්න හරි යද්දී ලොක්කන්ව අල්ලගනින්.
ගිහින් රටේ විස්තර වලට අමතරව ඔෆිස් එකේ ඒව. ඉස්සරහට තියෙන plans එහෙම කතා කරපං.
ඉදලා හිතලා බොන්න එක සෙට් කරගනින්.
සිගරට් බොන උන්ට පට්ට chances ලොක්කො එක්ක සිගරට් බොන්න යන එක.
මං දන්න උන් ඉන්නවා සිගරට් වලින් ගොඩ ගිය උන්.
පොඩි වැඩක් කරාම ලොකු කරලා කියන්න පුරුදු වෙන්න. පුළුවන් තරම් dependacies තියාගන්න Approvals, reviews වගේ හිච්චි ඒවට. ඇත්ත වැඩ වලට dependacies හදාගන්න එපා එතකොට වැඩ වැඩි වෙනවා.
හැමදාම consistent output දෙන්න එපා. ඉදලා හිතලා වැරද්දක් කරපං. මේක නම් පරිස්සමෙන් හරියට කරොත් සෑහෙන්න highlight වෙන්න පුළුවන් වැඩක්. හැබැයි වැරැද්ද උබව එලවන්න පුළුවන් ජාතියේ එකක් නොවෙන්න ඕනේ සහ අනික් උන්ගේ වැරදි වලට වඩා highlight වෙන්න ඕනේ. නමට තියෙන visibility එක වැඩි වෙන තරමට හොදයි. හැබැයි ඕනෑවට වඩා කරාම නම චොර වෙනවා
ගොන් ජෝක්ස් නැතුව කොලිටි ජෝක්ස් තැනට ඔබින විදියට අතාරින්න පුරුදු වෙන්න.
ටයිප් කරන්න කම්මැලි බං