රජයෙන් ගන්න දඟලන සදාකාලික දුප්පත්තු...

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    හැබැයි රනිලාගේ අස්වැසුම පරක්කු වෙද්දි උඹලා සෑහෙන්න බැන්නා ඒකට
    අරනුරයා රෙන කොට තමා මේ වගේ දාර්ශණික දේවලුත් මතක් වෙන්නේ
    ko koheda? kohomath hethuwak nathuwa pinata kamata denna ona naha rate unge badu salli,
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,950
    15,391
    113
    තම්බන්න බැරි එක නෙමෙයි, නිලධාරී කල්ලිය එයාලට ප්‍රශ්න ගෙනියන එක මැද ඉඳල වහනවා, ලං වෙලා ප්‍රශ්න වලට ඇහුම්කන් දෙන්න ක්‍රමයක් නැහැ, ලිඛිතව යවන ඒව විකුර්ති කරල උපදෙස් දෙනවා, එතකොට?
    Madde inna niladari nisa lokka prashna dena ganne nathnam eka process eke prashnayak. Lokkage prashnayak nemei.
    Anika ada kaale prashna udata yanna process eke yanna ona naha. Social media nisa limit ekak naha prashna udata yana. Podi video ekakin sahena deyak karanna puluwan.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    Madde inna niladari nisa lokka prashna dena ganne nathnam eka process eke prashnayak. Lokkage prashnayak nemei.
    Anika ada kaale prashna udata yanna process eke yanna ona naha. Social media nisa limit ekak naha prashna udata yana. Podi video ekakin sahena deyak karanna puluwan.
    social media noyana prashana kochchara thiyanawada? samahara un social media walin negative marketing hadagannama balagena prashna athi karawanawa, eka unta politically wasiyakata ganna
     
    • Like
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,950
    15,391
    113
    social media noyana prashana kochchara thiyanawada? samahara un social media walin negative marketing hadagannama balagena prashna athi karawanawa, eka unta politically wasiyakata ganna
    Niyama leader kenek kiyanne oya hema prashnayak ma hariyata tackle karana kenaata.
    Naththan ithin ara Gota kiwwa wage "me prashna maa visin athi karana laddak nove" kiyala atha pihadagena gedara duwanna wenne.