ko koheda? kohomath hethuwak nathuwa pinata kamata denna ona naha rate unge badu salli,හැබැයි රනිලාගේ අස්වැසුම පරක්කු වෙද්දි උඹලා සෑහෙන්න බැන්නා ඒකට
අරනුරයා රෙන කොට තමා මේ වගේ දාර්ශණික දේවලුත් මතක් වෙන්නේ
ko koheda? kohomath hethuwak nathuwa pinata kamata denna ona naha rate unge badu salli,හැබැයි රනිලාගේ අස්වැසුම පරක්කු වෙද්දි උඹලා සෑහෙන්න බැන්නා ඒකට
අරනුරයා රෙන කොට තමා මේ වගේ දාර්ශණික දේවලුත් මතක් වෙන්නේ
Madde inna niladari nisa lokka prashna dena ganne nathnam eka process eke prashnayak. Lokkage prashnayak nemei.තම්බන්න බැරි එක නෙමෙයි, නිලධාරී කල්ලිය එයාලට ප්රශ්න ගෙනියන එක මැද ඉඳල වහනවා, ලං වෙලා ප්රශ්න වලට ඇහුම්කන් දෙන්න ක්රමයක් නැහැ, ලිඛිතව යවන ඒව විකුර්ති කරල උපදෙස් දෙනවා, එතකොට?
social media noyana prashana kochchara thiyanawada? samahara un social media walin negative marketing hadagannama balagena prashna athi karawanawa, eka unta politically wasiyakata gannaMadde inna niladari nisa lokka prashna dena ganne nathnam eka process eke prashnayak. Lokkage prashnayak nemei.
Anika ada kaale prashna udata yanna process eke yanna ona naha. Social media nisa limit ekak naha prashna udata yana. Podi video ekakin sahena deyak karanna puluwan.
Niyama leader kenek kiyanne oya hema prashnayak ma hariyata tackle karana kenaata.social media noyana prashana kochchara thiyanawada? samahara un social media walin negative marketing hadagannama balagena prashna athi karawanawa, eka unta politically wasiyakata ganna