රටවල් වලත් මෙහෙ වගේ job pressure ද බන්?

Mr.Frank

Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    අර arimac එකේ සීන් එකෙන් පස්සේ job pressure seen එක ලන්කාවේ ගොඩක් එලියට ඇවිත් කතා කරන මාතෘකාවක් වෙලා. IT විතරක් නෙමෙයි හැම industry එකම වගේ ඔය pressure එක තියෙනවා ඒක handle කරන එක තමා task එක.. විශේශයෙන් බන් audit company වල එහෙමත් අඩු පඩියට වැඩ අම්බානෙට ගන්න සීන් එකක් නේ තියෙන්නේ..කොහොමෙන් කොහොම හරි දැන් ගොඩක් උන් පිටරටවල් වල එහෙම නෑ pressure එකක් කියලා එහේ යන්න දගලනවා උබලා කොහොමද ඒක දකින්නේ.


    මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා Europe ඌ hospital එකක වැඩ කරන්නේ ඌ කිව්වා 5ට off නම් supervisor ම ඇවිත් පන්නවලු.

    පිටරටවල් වල වැඩ කරන වැඩ කරලා තියෙන උන් experience share කරගන්න Elakiri එකේ IT කරන හරි වෙන Industry එකක අයට උනත් වැදගත් වේවී..
     
    • Like
    Reactions: Dr Sue and wawula

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,333
    113
    Owage case nisa thama great resignation eka USA wala unee. Lokema 2000n passe inne GEN Z unwa hira karanna ba bung jobs wala company walata ona widiyata.

    Company walata issarahata sidda wenawa adopt wenna. ehama kare nathnam wenne ekko skill shortage nathnam inna unta stress wadi wela oya unaa wage wena eka

    godak ekaiyi dan labor level jobs walata minissu hoyganna eka lesi wenne nathee, mokada minisus modayo karala hira karanna lesi wenne na issarahata

    gen Z, 2010n passe born unwa company walata ganna nam company walata aniwa adopt wenna wenawaa.

    Baby boomers, Millenial generation un wage neweee issarahata ena un. eka place ekaka 10 years innawa wage seen naa. ekama field ekaka inne na. anith eka job eka life eka karaganne na godak un
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    shutterstock_1814095154.jpg
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest
    Europeans have a life unlike slaves in South Asia so they tend to enjoy their life after work. Ape un ude wadi unaama raa nidaagannakan partially wendagena inne company ekatai salary ekatai 😋
     

    bravehearts

    Well-known member
  • Sep 5, 2014
    4,039
    4,918
    113
    Owage case nisa thama great resignation eka USA wala unee. Lokema 2000n passe inne GEN Z unwa hira karanna ba bung jobs wala company walata ona widiyata.

    Company walata issarahata sidda wenawa adopt wenna. ehama kare nathnam wenne ekko skill shortage nathnam inna unta stress wadi wela oya unaa wage wena eka

    godak ekaiyi dan labor level jobs walata minissu hoyganna eka lesi wenne nathee, mokada minisus modayo karala hira karanna lesi wenne na issarahata

    gen Z, 2010n passe born unwa company walata ganna nam company walata aniwa adopt wenna wenawaa.

    Baby boomers, Millenial generation un wage neweee issarahata ena un. eka place ekaka 10 years innawa wage seen naa. ekama field ekaka inne na. anith eka job eka life eka karaganne na godak un
    Companies wouldn’t adopt they would go for more and more AI based solution and robots
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,333
    113
    Companies wouldn’t adopt they would go for more and more AI based solution and robots
    You can't do that for nursing and trade jobs

    That will be the end of civilization, If we are unable to find people for trade jobs

    You can't use AI and robots for everything. Even up to now do we have nursing robots ? nope
     
    • Like
    Reactions: Poththa

    0x9

    Well-known member
  • Mar 18, 2015
    540
    833
    93
    අර arimac එකේ සීන් එකෙන් පස්සේ job pressure seen එක ලන්කාවේ ගොඩක් එලියට ඇවිත් කතා කරන මාතෘකාවක් වෙලා. IT විතරක් නෙමෙයි හැම industry එකම වගේ ඔය pressure එක තියෙනවා ඒක handle කරන එක තමා task එක.. විශේශයෙන් බන් audit company වල එහෙමත් අඩු පඩියට වැඩ අම්බානෙට ගන්න සීන් එකක් නේ තියෙන්නේ..කොහොමෙන් කොහොම හරි දැන් ගොඩක් උන් පිටරටවල් වල එහෙම නෑ pressure එකක් කියලා එහේ යන්න දගලනවා උබලා කොහොමද ඒක දකින්නේ.


    මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා Europe ඌ hospital එකක වැඩ කරන්නේ ඌ කිව්වා 5ට off නම් supervisor ම ඇවිත් පන්නවලු.

    පිටරටවල් වල වැඩ කරන වැඩ කරලා තියෙන උන් experience share කරගන්න Elakiri එකේ IT කරන හරි වෙන Industry එකක අයට උනත් වැදගත් වේවී..

    ඕක මචන් ඉන්න manager හා අනෙත් team members ල උඩ තමයි depends වෙන්න

    සමහර managers ල senior management හෝ client side එකෙන් එන pressure එක absorb කරගෙන, defence කරන්න ඕන දේවල් හරියට කරලා team එකේ අයට එක අදාල වැඩේ විතරක් කරගෙන යන්න දෙනවා

    සමහර managers ල senior management එකේ impress කරන්න හිතාගෙන, නැත්නම් උගේ career එකෙ ගැන විතරක් හිතල team members ලව pressure කරනවා

    manager/senior management/client 3ම අවුලක් නැති place වල හැම එකටම පැන පැන දෙන වැඩකට නැති එකෙක් team එකේ හිටියම ඇති team එකම අවුල් වෙන්න
     

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,930
    3,407
    113
    pressure nan koheth tiyenwa bn. uba wate inna unge hatiyata tamai eka handle karana eka tiranaya wenne. itin etakota eurpoe un kohomath apita wada udin innwa. :yes: man wada karala tiyana godak un api wage job ekata oonawata wada puka den na
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මේවගෙ ඉන්න පොන්නයන්ට හරි යන්නෙ ලකාවෙ රාජය සේවය, සිස්ටම් චෙන්ජ් කතා වේස මායම්..
     

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,417
    5,783
    113
    wena ratawala work karana migrated ayata pressure wedi meheta wata.
    work pressue, thanikama, aniwaryen salli hoyanna ona, racist problems, etc godak prashna. mehe mona unat job eken ain wela gedara avit hari inna puluwan.
     
    • Like
    Reactions: Mr.Frank

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    mehemai wena ratawal walath pressure tiyanawa
    e wagema opportunities tiyanawa
    epa unoth "I quite" kiyala yanna puluwan (anith paththa "you are fired" wennat puluwan)
    ehema gihin wena job ekak karala inna puluwan kamati widiyata
    IT epa wela gihin restaurant ekaka tika dawasak weda kalath kaala bila inna puluwan
    lankawe ehema opportunities naha, eliyata gihin apata random weda karanna giyoth gewanne poddai (high population and competition)
    eka nisa job pressure eka kagena inna balanawa goda aya
    society ekath anith paththen CCTV wage innawa, job eken ayin unu gaman putha mokada gedara ahanawa
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    job pressure eka kohomath tianawa machan dn api X'mas season nisa sahenna wada me tike but next week friday wenkn vtrai work kranne Jan 9th wenknma holiday apita (Ghost mode vtrai work kranne essential requirements) habei management eken ena support ekath ekka stress eka enna denne nah.. mge divorce eka yaddi unath sahenna support kala weeks 2-3 work nokara upset eke iddi unat mnawathma qwe nah katha karnawa balanawa anika weekly top management ekenma katha karanawa kohomada wada mkada stress da (ahanne Are you Okay? kiala) mehe jivitheta ehema nah hamadama work krala gedara ynne re 9-10 top MNC ekak Great place to work okkoma tiana
     
    • Like
    Reactions: Mr.Frank

    Mr.Frank

    Well-known member
  • Sep 21, 2017
    1,266
    1,712
    113
    job pressure eka kohomath tianawa machan dn api X'mas season nisa sahenna wada me tike but next week friday wenkn vtrai work kranne Jan 9th wenknma holiday apita (Ghost mode vtrai work kranne essential requirements) habei management eken ena support ekath ekka stress eka enna denne nah.. mge divorce eka yaddi unath sahenna support kala weeks 2-3 work nokara upset eke iddi unat mnawathma qwe nah katha karnawa balanawa anika weekly top management ekenma katha karanawa kohomada wada mkada stress da (ahanne Are you Okay? kiala) mehe jivitheta ehema nah hamadama work krala gedara ynne re 9-10 top MNC ekak Great place to work okkoma tiana
    ඔව් බන් ඒක ඇත්ත ප්‍රශ්න කියන එක සාපේක්ශයි නේ ලන්කාවේ ගොඩක් case වෙන්නේ බන් උඩින් එන pressure එක absorb කරන්නේ නැතුව පහල එකාට ඇරලා දානවා ඌට එපා කරනවා. ඒත් හැම දෙයක්ම ඉතින් life experience මේ thread එක දාන්නත් හිතුනේ සමස්තයක් විදියට දැන් ගොඩක් උන්ගේ ඔලුවේ තියෙනවා මෙහේ විටරයි pressure වැඩී , වෙන රටවල්වල එහෙම නෑ කියලා යන්න දගලන එක ඒත් එහෙත් ඕකම තිබ්බොත් ආයේ ප්‍රශ්නේ එනවා.

    mehemai wena ratawal walath pressure tiyanawa
    e wagema opportunities tiyanawa
    epa unoth "I quite" kiyala yanna puluwan (anith paththa "you are fired" wennat puluwan)
    ehema gihin wena job ekak karala inna puluwan kamati widiyata
    IT epa wela gihin restaurant ekaka tika dawasak weda kalath kaala bila inna puluwan
    lankawe ehema opportunities naha, eliyata gihin apata random weda karanna giyoth gewanne poddai (high population and competition)
    eka nisa job pressure eka kagena inna balanawa goda aya
    society ekath anith paththen CCTV wage innawa, job eken ayin unu gaman putha mokada gedara ahanawa
    උබ කියන එක ඇත්ත..ගොඩක්ම හේතුව ඒක මචන්..අනික බන් මෙහෙ එහෙම ලේසි නෑ වෙන ජොබ් එකක් කරලා වෙන field එකක රැකියාවක් ගන්න එක මොකද interview වලට අඩගහන්නෙත් experience හොදටම තියෙන ඒ පැත්තෙන් හොදට ඉගෙන ගත්ත උන්ව විතරයි , එක අතකින් company එක පැත්තෙන් සාදාරනයි උන්ට ඕනා profit ගන්න හොද සෙට් එකක් join කරගන්න නේ..අනික බන් මෙහෙ ගොඩක් උන් හොදටම ඉගෙන ගත්ත උන් ලන්කාවේ ඒනිසා competition එකත් සැරටම තියෙනවා..
    ------ Post added on Dec 3, 2022 at 8:08 PM