රටවල් 38කට, ශ්‍රී ලංකා ගමන් බලපත්‍රයෙන් පූර&#3

ShiningStar

Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    Indian passport can get to Hong Kong without visa for upto 14 days but SL we need visa even for Transit. Whose fault? It is our Foreign Ministry, and its officials . Our missions are not interested in these they have other things unlike our neighbouring country who has a very professional foreign service. These are international relations and lack of incompetent people in career diplomatic cadre is the reason. They are more interested in publicity than work.

    true :yes:
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    ape rate passport eka gena kianna epa.

    hema ratakama wage visa one. visa fee eka gannawa bara ganak, denne nethi unath fee eka refund karanne nehe.

    Malaysia, Thai, Hong kong, oya wage punchi ratawal walata hari visa free laba denawanam hari kamak nehe.

    oya list eke tiyena hugak ratawal walata yanne transit visa one, wedi hariyak carribean islands (St Kitts And Nevis, Dominica, Haiti, Grenada) wage ratawal, diyunu nehe.

    Thawa Anik ratawal aprica ratawal, ekatath samaharak vita transit visa one, Kenya wage ratakata yanne Dubai, nathnan south africa transit, ekenma penawa yanne nethi wei kiala.
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    ape rate passport eka gena kianna epa.

    hema ratakama wage visa one. visa fee eka gannawa bara ganak, denne nethi unath fee eka refund karanne nehe.

    Malaysia, Thai, Hong kong, oya wage punchi ratawal walata hari visa free laba denawanam hari kamak nehe.

    oya list eke tiyena hugak ratawal walata yanne transit visa one, wedi hariyak carribean islands (St Kitts And Nevis, Dominica, Haiti, Grenada) wage ratawal, diyunu nehe.

    Thawa Anik ratawal aprica ratawal, ekatath samaharak vita transit visa one, Kenya wage ratakata yanne Dubai, nathnan south africa transit, ekenma penawa yanne nethi wei kiala.

    you got a point here. we need to transit via countries that has strict visa policies on us to reach these tiny island nations.
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,423
    1,606
    113
    Oceania
    Australia wala transit walatat visa one apita. hitha ganna puluwan ne bottuwen gihin chora wuna tarama. Bahamas belongs to United States as I know
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    Australia wala transit walatat visa one apita. hitha ganna puluwan ne bottuwen gihin chora wuna tarama. Bahamas belongs to United States as I know

    Bahamas is not a US Territory Machan. but its not really far from miami ( around 291km from miami )

    1d 2h+
    Qatar Airways, JetBlueQatar Airways, JetBlue
    via Doha, New York City
    1d 3h+
    SriLankan, Air CanadaSriLankan, Air Canada
    via Dubai, Toronto
    1d 4h+
    Qatar Airways, AmericanQatar Airways, American
    via Doha, Philadelphia
    1d 4h+
    SriLankan, DeltaSriLankan, Delta
    via London, Atlanta
    1d 12h+
    SriLankan, British AirwaysSriLankan, British Airways
    via London

    look at these countries that you should transit before you reach bahamas. hehheehehe this means a sri lankan should pass a country with strict visa policy before they reach bahamas.
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    oya rata witharai aduwakata thiyenne :lol:

    ස්වාසිලන්තේ අපේ හොද මිතුරෙක්නේ

    MR08142012RS_4.jpg
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    lankawata bahala airport eke visa ekak buy karagena enna puluwan :)

    Hammta haminenanwane bn...
    Api oya para suddo ena eka tahanam karanna oni... Apita yanna bari nam untath eka karanna oni...

    Ithin bn oya widihata oni ekekta ape ratata enna puluwanne...
    Jerman kallak badina eka tama bn hodama wade... Gal wenna puluwan unanam goda...
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    එම රටවල් නම්, බහමාස්, බාබඩෝස්, බොලීවියා, කාම්බෝජය, කේප් වෙර්ඩේ, කොමොරෝස්, අයිවරි කෝස්ට්, ජිබවුටි, ඩොමිනිකා, ඉක්වදෝර්, ගැම්බියා, ග්‍රෙනඩා, ගිනියා-බිසාවු, හයිටි, ඉන්දියා, ඉන්දුනීසියා, කෙන්යා, ලෙසතෝ, මැඩගස්කර්, මාලදිවයින, මුරුටානියා, මුරුසිය, මයික්‍රොනීසියා, මොසැම්බික්, නේපාලය, පලාවු, රුවන්ඩා, සෙන්ට් කිට්ස් ඇන්ඩ් නෙවිස්, සමෝආ, සෙනගල්, සීෂෙල්ස්, සිංගප්පූරුව, සෙන්ට් වින්සන්ට් ඇන්ඩ් ග්‍රෙනඩීන්ස්, ටිමෝර්-ලෙස්ටේ, ටෝගෝ, ටුවාලු, උගන්ඩා සහ වනවාටු

    :D:D:cool:
     

    exodus293

    Well-known member
  • Jul 19, 2017
    1,348
    290
    83
    රටවල් 38කට, ශ්‍රී ලංකා ගමන් බලපත්‍රයෙන් පූර්ව වීසා නැතිව

    පාස්පෝට් ඉන්ඩෙක්ස් 2018 වාර්තාවට අනුව ශ්‍රී ලංකාවේ ගමන් බලපත්‍රයෙන් පූර්ව වීසා අනුමැතියකින් තොරව රටවල් 38ක් වෙත ඇතුළු වීමට අවස්ථාව හිමිව ඇති බව කියයි.
    එක්සත් ජාතීන්ගේ සාමාජික රටවල් 193ක් හා ස්වාධීන බල ප්‍රදේශ 6ක් ලෙස ගැනෙන තායිවානය, මකාඕ, හොංකොං, කොසෝවෝ, පලස්තීනය හා වතිකානුව පාදක කරගනිමින් සකස් කෙරෙන පාස්පෝට් ඉන්ඩෙක්ස් 2018 නවතම වාර්තාවෙන් මෙම කරුණු අනාවරණය වෙයි.
    ලොව එක් එක් රටවල ගමන් බලපත්‍රවල බලවත්බව මෙහිදී මැන බැලෙන අතර, පූර්ව වීසා අනුමැතියකින් තොරව යා හැකි රටවල් ගණන ඒ අනුව තීරණය කරනු ලබයි.
    මෙම වාර්තාවේ මෙවරත් පළමු තැනට පැමිණීමට ජර්මනිය සමත්ව ඇති අතර, ජර්මානු ගුවන් ගමන් බලපත්‍රයක් හිමි අයෙකුට පූර්ව වීසා ලබාගැනීමකින් තොරව රටවල් 161ක් වෙත ඇතුළු වීමට අවසර හිමිවෙයි.
    මෙහි ශ්‍රී ලංකාවට හිමිව ඇත්තේ 88 වැනි ස්ථානය වන අතර, ශ්‍රී ලංකා ගමන් බලපත්‍රයකින් රටවල් 38ක් වෙත එසේ පූර්ව වීසා අනුමැතියකින් තොරව ඇතුළු විය හැකිය.
    එම රටවල් නම්, බහමාස්, බාබඩෝස්, බොලීවියා, කාම්බෝජය, කේප් වෙර්ඩේ, කොමොරෝස්, අයිවරි කෝස්ට්, ජිබවුටි, ඩොමිනිකා, ඉක්වදෝර්, ගැම්බියා, ග්‍රෙනඩා, ගිනියා-බිසාවු, හයිටි, ඉන්දියා, ඉන්දුනීසියා, කෙන්යා, ලෙසතෝ, මැඩගස්කර්, මාලදිවයින, මුරුටානියා, මුරුසිය, මයික්‍රොනීසියා, මොසැම්බික්, නේපාලය, පලාවු, රුවන්ඩා, සෙන්ට් කිට්ස් ඇන්ඩ් නෙවිස්, සමෝආ, සෙනගල්, සීෂෙල්ස්, සිංගප්පූරුව, සෙන්ට් වින්සන්ට් ඇන්ඩ් ග්‍රෙනඩීන්ස්, ටිමෝර්-ලෙස්ටේ, ටෝගෝ, ටුවාලු, උගන්ඩා සහ වනවාටු යන රාජ්‍යයන්ය.

    Hoda ratawal 38k naraka ne..............tks for sharing
     

    AmazingDude

    Member
    Oct 27, 2017
    63
    20
    0
    Rashtrapati Bhavan
    Hammta haminenanwane bn...
    Api oya para suddo ena eka tahanam karanna oni... Apita yanna bari nam untath eka karanna oni...

    Ithin bn oya widihata oni ekekta ape ratata enna puluwanne...
    Jerman kallak badina eka tama bn hodama wade... Gal wenna puluwan unanam goda...

    කාලකන්නි වැඩ කරන්න එපා යකෝ. ඉස්සරහට ලංකාවේ එකෙට student විදියටවත් ඔය රටවල් වලට යන්න බැරි වෙනවා තොපි ඔය කරන වැඩ වලින්. ලෝකේ හොදම passport එකක් වෙච්ච ලංකාවේ passport එක චාටර් වෙලා තියෙන්නෙත් තෝ වගේ හිතන එවුන් නිසා තමයි. හරියට qualification හදාගෙන යන්න බලාපිය පර වැඩ නොකර
    :angry:
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113

    කාලකන්නි වැඩ කරන්න එපා යකෝ. ඉස්සරහට ලංකාවේ එකෙට student විදියටවත් ඔය රටවල් වලට යන්න බැරි වෙනවා තොපි ඔය කරන වැඩ වලින්. ලෝකේ හොදම passport එකක් වෙච්ච ලංකාවේ passport එක චාටර් වෙලා තියෙන්නෙත් තෝ වගේ හිතන එවුන් නිසා තමයි. හරියට qualification හදාගෙන යන්න බලාපිය පර වැඩ නොකර
    :angry:
    Ane plyn bn ynna...
    Oya itaali yanne kattiya exam pass kallada
    Yna eka kohomath ynwa bn... Gihin goda ynwa....
    Yanna oni eka peenala hari ynwa... Ewa walakknna ba...
    Qulifictn tiyena un e widihata yaawi... Anith un gal wewi...
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,423
    1,606
    113
    Oceania
    Ane plyn bn ynna...
    Oya itaali yanne kattiya exam pass kallada
    Yna eka kohomath ynwa bn... Gihin goda ynwa....
    Yanna oni eka peenala hari ynwa... Ewa walakknna ba...
    Qulifictn tiyena un e widihata yaawi... Anith un gal wewi...

    gal wennepa bun please. :(:no::no::no: