army eken ain una ewunta yudde gana kamathi deyak kiyanna puluwan thaman pora wenna..
owa boruda aththada kiyanna wena kawruth danne naha, nadu dannath baha..
terrorism walata support kala wage rule ekak kadenne naththan ona deyak kiyanna puluwan..
FBI eken ain una ewun UFO ganai, Aliens la ganai kiyanawa wage thama..