T bill short term ewane bn. Lokuwata risk eka adui restructure karanna. Bonds nan possibly ekak thiyenna puluwan, even long term fd. Habai meka last option eka. Thawa deyak LKR depreciate una nisa already parana long term bonds & fds restructure kala wage thama. Value eka aduine.