රට ඉන්න ලංකාවේ කෙල්ලොන්ට තීන ප්‍රශ්න

Son Goku

Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113

    බටහිර රටවල ලංකාවේ කොල්ලෝ ලංකාවේ කෙල්ලන්ට කැමතිද?​

    බරපතල පිළිතුරු පමණි

    ලංකාවෙ කෙල්ලන්ට කැමති නැති කොල්ලො දිගටම හම්බවෙන්න.. එහෙම නැත්තං ලංකාවෙ කෙල්ලන්ට කැමති නම්.. උන් කැමති පැහැපත් සමක් තියෙන කෙල්ලන්ට. මට දැනගන්න ඕන මේක මගේ පුද්ගලික අත්දැකීමක්ද නැත්නම් ඔයා බහුතරය ගත්තම එහෙමද?

    මම මගේ කාලය නාස්ති කරනවා වගේ දැනෙනවා.

    මම ශ්‍රී ලාංකේය කොල්ලන්ට අවස්ථාවක් දෙන්න තීරණය කළ දා ඉඳලම දිගින් දිගටම ප්‍රතික්ෂේප කිරීම නිසා මගේ ආත්ම විශ්වාසය ඇත්තටම අඩු වුණා. ඒ මමද නැතිනම් සිදුවන්නේ කුමක්ද යන්න මට විශ්වාස නැත.

    මම එ.ජ. සිට 25f වන අතර මා දැන හඳුනා ගැනීමට උත්සාහ කළ ශ්‍රී ලාංකිකයන් කිහිප දෙනෙකු විසින් මා ප්‍රතික්ෂේප කරන බව හැඟේ. මට නිතරම හැඟෙන්නේ මම උත්සාහ කරන්නේ මමයි (ඔවුන්ට ප්‍රශංසා කරමින්.. ඉක්මනින් කෙටි පණිවිඩ යැවීම, මගේ සෙල්ෆි යැවීම, ඇත්තෙන්ම මිහිරි වීම). මට දැනෙන්නේ මම ඕනෑවට වඩා සිම්ප් කරන බවත් අත්හැරීමේ අද්දර සිටින බවත්ය.


     

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    @Geshi95 මේ වගේ කලු කැත කොට මහත බැල්ලියෙක් වෙන්න ඇති.ඒකනේ මේකිගෙ මිනිහා කොරියාවේ ගියපු නූගත් එකෙක් උනේ.
     
    • Haha
    • Dislike
    Reactions: Geshi95 and CME

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්

    කලු කැත බැරල් එකක් වගේ එකක් වෙන්න ඇති.

    :lol: අනිවා... ලංකාවෙ ඉන්දෙද්දි වගේ පිත්තම නලලෙ තියන් ඉන්න ඇති එහෙත් ගිහින්... එහෙ උන් පඩේකට ගනන් ගන්නෙ නැතුව ඇති. ඒකයි ආයෙ ලංකන් සිබාලා හොයන්නෙ
     
    • Haha
    Reactions: asanka+++

    spamcheck

    Administrator
    Staff member
  • Nov 17, 2009
    642
    1,748
    93
    lankawe kellonta lankawe ewunge demand eka wadi.
    suddiyek ekka real family ekak gatha karanna amaru bawa godak ewun dannawa.
     

    spamcheck

    Administrator
    Staff member
  • Nov 17, 2009
    642
    1,748
    93
    යකෝ ඕවා දාන්න එපා ලංකාවේ ඉන්න සුද්දා දුවන් එයි @Rontmir 🤣🤣🤣🤣

    උබ පොන්න වේසියෙක් වෙන්න ඇති බැදලත් ඌ හැමදාම වැල් බලනවනම්.වෙනස් විදියට හිතලා හුකාගන්න.වඩාගන,බාතෲම් එකේ,bdsm,rough sex කරන්න.
    @Geshi95 මේ වගේ කලු කැත කොට මහත බැල්ලියෙක් වෙන්න ඇති.ඒකනේ මේකිගෙ මිනිහා කොරියාවේ ගියපු නූගත් එකෙක් උනේ.
    තව එකක් හදමු උබේ පල්ලියේ කන්‍යාවිග්‍රෙ කිම්බ අස්සේ🙈😹.

    කාදිනල් හුත්තිගේ පුතාගේ ගේම් තමා.
    umba fake eken enawa madiwata ahaka inna ewunta kunuharpen banala aluth wali create karan community eke prashna athi karanna loku try ekak denawa kiyala penawa.